המסכות של ג'ין ג'ון מולר (צילום יחצ)

"החלטתי ליצור מסכות מצחיקות שיעלו חיוך על פני המשתמשים בהן"

בימים שבהם מסכות פנים מעלות תחושות של פחד אצל כולנו, האמן הדיגיטלי ג'יו ג'ון מולור יצר עבורן קונספט חדש ועיטר אותן באיורים משעשעים

כבר ראינו איך מעצבים בעולם מנצלים את הכישורים שלהם, משנסים מותניים ונרתמים למאבק בנגיף הקורונה. והנה גם האמן הדיגיטלי והמנהל האמנותי ג'יו ג'ון מולור (Jyo John Mullor), שנמצא בדובאי דווקא, יצר קונספט חדש למסכות הפנים הנדרשות כל כך בימים אלה. "החלטתי ליצור מסכות מצחיקות שיעלו חיוך על פני המשתמשים בהן ועל פני הפוגשים בהם" אמר מולור.

בני אדם הופכים לחיות? (צילום יחצ)

בין אם אנחנו מוכנים להודות בכך או לא, ביקור בבתי חולים הוא לא 'כוס התה' של אף אחד מאיתנו. המקום הסטרילי הזה, בעיקר עכשיו בעידן הקורונה, מחייב את מי שמוכרח להגיע אליו, בהתנהגות מיוחדת תוך שימוש באמצעי זהירות והגנה מונעים. מסכת הפנים כבר הפכה בימינו לעניין מובן מאליו. אבל מה קורה כשלוקחים את אותה מסכה פשוטה והופכים אותה למשהו אחר? חביב אפילו?

מילדה לזקן מזוקן (יחצ)

מולור החליט לעשות מעשה אנושי ועל ידי הוספת דוגמה דיגיטלית פשוטה, הפך את המסכות מאלמנט די מפחיד למשהו משעשע ומצחיק. לטענתו, צוותים רפואיים, כמו גם מבקרים בוגרים וילדים בני כל הגילאים, יכולים לחבוש את המסכה המאוירת וכך להפוך סיטואציה מלחיצה לנעימה יחסית. מסכות כאלה עשויות גם, בקלות רבה, להרגיע ולשפר את מצב רוחם של החולים ושל מלוויהם המודאגים.

אולי פשוט ליצן רפואי (יחצ)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו >>

אולי יעניין אותך גם...