טקסטיל בכל צורה וצבע Bart Hess for Heimtextil

החיפוש אחר הצבעים, הפאטרנים והטרנדים: תערוכת היימטקסטיל 2020

הוא אחד החומרים הכי חשובים בעיצוב לכל התחומים ואם אתה כזה, אתה צריך שתהיה לך תערוכה משל עצמך. תערוכת הטקסטיל הגדולה בעולם בפתח

כולם יודעים שכשמתכננים את הדבר הכה מורכב שנקרא בית, ישנם חלקים רבים שצריכים להתאים אחד לשני, אחד לשלישי ולפעמים גם לרביעי. יש חומר אחד שמאחד את חללי המגורים, חדרי השינה, המטבח, חדרי האמבט ומצליח לייצר תחושות, אווירה, אופי וכמובן שגם סטייל. כן, זהו הטקסטיל. הוא לא היחיד כמובן שנותן את הטון, אבל הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב חללי הפנים ובעקבותיו בחרנו לפתוח את שנת 2020 עם ביקור בתערוכת הטקסטיל הגדולה ביותר בעולם.

Bart Hess for heimtextil

בעוד כחודש מהיום, תיפתח בפרנקפורט שבגרמניה תערוכת היימטקסטיל Heimtextil המציגה את מגוון סוגי הבדים והטקסטיל הגדול ביותר בתחום, מביאה את הטרנדים המובילים ואף קובעת אותם ופותחת את שנת התערוכות 2020. אם כחלק מעבודתכם אתם מוצאים את עצמכם ממששים בדים וסוגי טקסטיל שונים לעיתים קרובות, זהו המקום הטוב ביותר לפתוח את השנה עם פיתוחים חדשים בתחום, טכנולוגיה בהתהוות, חיזויי טרנדים והרבה מאוד צבע.

Lagos Futurism - WillyVerse (צילום יחצ)

השנה, היריד חוגג 50 שנות פעילות ויעשה את זה עם למעלה מ 3,000 חברות מ 65 מדינות. מעצבים, אדריכלים, חנויות ריהוט, מלבישי בתים, מעצבי מלונות יגיעו לשם כדי להכיר ואולי אפילו למצוא את הטקסטיל הנכון לפרויקטים עליהם הם עובדים. כחלק מהחגיגות, יצרו השנה מתחם חדש בתערוכה ששמו 'גלו את העתיד' ובו נוכל כמובן לגלות את העתיד של הטרנדים בתחום.

Heimtextil Trendcouncil (צילום יחצ)

בסך הכל, מדובר על חומר בן עשרות אלפי שנים שאנחנו עושים בו שימוש יומיומי מבלי אפילו לשים לב. הפיתוחים והחידושים שהוא עובר בשנים האחרונות, ממשיכים לפתח את עולם העיצוב בצורה דרסטית ולעזור הרבה פעמים בתמיכה בריהוט, בחלל ובאנשים ליצור חוויה אחרת.

heritage lux - Bart Hess for HeimTextil

7-10 בינואר 2020, פרנקפורט, גרמניה.

IKEA_OVERALLT_by Laduma Ogxokolo & Michael Axelsson (צילום באדיבות איקאה)

אולי יעניין אותך גם...