תופס קצת שמש מחוץ לסטודיו, יובל סמואלוב (צילום פרטי)

בתוך הראש של המעצב יובל סמואלוב: ריאיון בתמונות

הבית השני בלוקסמבורג, המוזיקה שמפריעה לחשוב, איך חיים עם טריפל בוקינג ומתחם אולמות הקולנוע שחלם עליו, יובל סמואלוב עושה ריאיון בתמונות

זה אני

צילום פרטי

עם דרינק וספר, לגמרי פוזה אופיינית.

על מה אני עובד עכשיו?

EYECON

בכל זמן נתון עובדים בסטודיו כ-40 פרויקטים, חלקם משרדים וחלקם חללים ציבוריים או מסחריים. אחד הפרויקטים הכי מרגשים כרגע הוא EYECON, מרכז תרבות המוקדש לעולמות הצילום והאמנות, 2500 מ"ר ברחוב שביל המרץ בתל אביב.  

פרויקט שיש לי אליו חיבור מיוחד

יושבים על הדובי (צילום פרטי)

House of Startups בלוקסמבורג סיטי, חממה לסטרטאפים בשטח של 7000 מ"ר עבור ממשלת לוקסמבורג, שהשלמנו לפני כשנה. המקום הזה הפך עבורי לבית שני כמעט, עם ביקור כל כמה שבועות והמון חברים. (בתמונה אני באירוע הפתיחה של המקום עם הדוכס והדוכסית של לוקסמבורג, שהסכימו לשבת איתי על הארנב הענק שהצבנו בכניסה למתחם.)

מקום שנותן לי השראה

שקט והשראה (צילום פרטי)

הרעיונות הכי טובים שלי באים אלי בזמן שאני רוכב על האופנוע, בדרך כלל בבוקר. בגלל זה אני אף פעם לא שומע מוזיקה בקסדה. היא מפריעה לי לחשוב.

מסך הבית במחשב שלי

שחור. כלום. כמה שיותר שקט ונקי. אני לא יכול לחיות עם דימוי אחד קבוע מול העיניים.

אדריכל ישראלי שאני מעריך

אלון ברנוביץ – בגלל ההקפדה על נוכחות של סיפור בעיצוב ועל גישה סופר אינטליגנטית לחלל ולפרטים.

המשרד שלי

קבוצה של נשים מקסימות, מוכשרות ומקצועיות, שהולכת איתי דרך ארוכה. קצת קשה לפעמים, מאוד לחוץ כמעט תמיד, אבל כבר התרגלנו ואנחנו אפילו נהנים רוב הזמן. בתמונה הרמת כוסית ZOOM לחג בתקופת הקורונה.

המקום שאני הכי אוהב בעולם

המקום שאני הכי אוהב הוא בכלל זמן. מוקדם בבוקר, 5 או 6, כשהכל רק מתחיל להתעורר.

לא יודעים עליי ש…

צילום פרטי

אני מחובר מאוד לחומר ואוהב לעבוד בידיים, בעיקר עם עץ. לפני שעסקתי בעיצוב עבדתי במשך שנתיים ברסטורציה של רהיטים עתיקים, ואני מקפיד למצוא לזה מקום עד היום. (בתמונה אני עם המחרטה שלי ב LIVE ACTION).

הפריט האחרון שרכשתי

צילום פרטי

אני כל הזמן מתאפק לא לקנות חפצים. יש לי יותר מידי. אבל לפעמים זה קורה, הרבה באשמת הטעם המשובח של אשתי, שמוצאת דברים שאני לא יכול לסרב להם. אלו שני שרפרפים בעבודת יד, שהגיעו אלי הביתה מסין לפני כמה שבועות.

הפרויקט שלי שעוד לא תכננתי

לאחרונה סיימנו עיצוב של מתחם קולנוע עם אחד עשר אולמות. זה לגמרי היה חלום שלי. היעד הבא הוא לעצב בית חולים, בדגש על חווית משתמש חיובית וסביבה שמקדמת ריפוי.

יש לכם מחשבה? רעיון? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...