פרטים שנותנים לי השראה (צילום עודד סמדר)

בתוך הראש של המעצבת טל תמיר: ריאיון בתמונות

הפנטהאוס החלומי שעיצבה ונמכר בסכום אסטרונומי, הפרטים שפותחים לה את הראש והרצון להיות חלק ממשהו גדול יותר, הזמנו את טל תמיר לריאיון בתמונות

זו אני

אני. (צילום סם יצחקוב)

על מה אני עובדת עכשיו

יוקרה ומגדלים (סטודיו טל תמיר)

בתים פרטיים, בתי יוקרה, דירות יוקרה, מגדלים.

פרויקט שאני גאה בו במיוחד

יוקרה ומגדלים (צילום עודד סמדר)

פנטהאוז שתוכנן בעיצובי במגדל בנווה צדק, קומה מאוד גבוהה, משקיף לים. ניתנה לי יד חופשית ויכולתי לשקף דרכו את התפיסה העיצובית שלי בצורה נקייה בהתאם למקום ולתנאים. שלושה שבועות לאחר שסיימתי אותו, הפנטהאוז נמכר בסכום אסטרונומי.

מה נותן לי השראה

הפרטים הקטנים (צילום L-Studio Photography)

אני מקבלת השראה מכל מה שקיים סביבנו ובתוכנו, מתבוננת בפרטים שבטבע, בצבעים, בחומרים, בטקסטורות, מתבוננת גם פנימה תוך כדי תהליך מדיטציה ומוצאת שם עולמות גדולים ומשם לוקחת הרבה השראה.

החלק האהוב עליי בעבודה

האתגרים (סטודיו טל תמיר)

האתגר, מציאת פתרון תכנון לחלל, הבנת הצרכים של הלקוח מול הנתונים בשטח. זה שלב שבו אני צריכה להפעיל את כל החושים שלי, להביא אותם לידי הבנת הפרויקט והמסר שיעבור לכל מי שיכנס ויחווה את החלל.

המקום האהוב עליי בעולם

המקום הפרטי שלי (צילום עודד סמדר)

הסביבה שבה אני נמצאת, שזה בדרך כלל הבית שלי. אני אוהבת להיות בהרבה מקומות, אבל הבית שלי מתוכנן ומותאם לצרכים שלי, כפי שחלמתי ושם אני מוצאת את השקט ואת היכולת ליצור. כשעושים את הבית נכון עבורנו הוא הופך לבסיס שממנו מקבלים השראה לחיים טובים יותר.

מעצבת שאני מעריכה

פטרישיה אורקיולה, אישה שחיה ונושמת עיצוב, אישה שמעבירה את הכוח הנשי שלה ע"י הפריטים שהיא מעצבת. הכרתי אותה באופן אישי, במקביל ליכולות המדהימות, גיליתי אישה רגישה, חכמה שתואמת באופן ישיר את פרי עיצובה. עבורי היא השראה גדולה.

תלוי אצלי במשרד

מחוברת לעשייה (צילום ימין למעלה עמית גירון, ימין למטה עודד סמדר, שמאל למעלה עודד סמדר, שמאל למטה עמית גירון)

במשרד תלויים פרויקטים של המשרד, מתוך אהבה לעשייה שלנו.

הפרויקט שעוד לא תכננתי

המטרה העיקרית שלי בעשייה היא לייצר סביבה עבור אנשים שבאים לבלות. הייתי רוצה לתכנן ולהיות חלק מרשת בתי מלון בעולם, שהקונספט שלהם חוזר בכל עיר, מתוך רצון להעביר אנשים חוויה ייחודית ואווירה שאני אצור עבורם.

אולי יעניין אותך גם...