Everyrealm -The Row Museum

בעולם מקביל: תחרות עיצוב ואדריכלות עכשיו במטאוורס

טקס פרסים חדש מביט קדימה וחוגג את הדור הבא של המעצבים

הכלים הטכנולוגיים המתקדמים, הבינה המלאכותית ומחוללי הדימויים התפרצו לחיינו בסערה וכבר אומצו על ידי לא מעט אמנים ומעצבים שונים שהשכילו לרתום אותם ליצירות חדשניות. התחום אמנם פורח, עם זאת, אף תחרות עיצוב לא נגעה עדיין בשדה הווירטואלי, עד עכשיו. דיאגן טסה ביין ואנדרו ליין זיהו את הצורך להציג את העבודות ולחגוג את השדה המתפתח וכך, הקימו את פרסי MAD  (Metaverse Architecture and Design Awards). אירוע סביב המטאוורס שמציג את העבודות הנועזות והחלוציות שמדגימות את כוחה של הטכנולוגיה.

 

הטקס התקיים בשידור חי ובהתאם לרוח האירוע ב-Spatial.io metaverse, פלטפורמת קהילה שיתופית בתחום הווירטואלי. בין הזוכים, בקטגוריית החדשנות, המונעת תהליכים על ידי שימוש בבינה מלאכותית ליצירת עבודה חדשה ונועזת, זכו Lab for Environmental Design Strategies עם פרויקט שמציע מבנים עירוניים הנראים כאילו גדלו מתוך יערות ומשלב תערובת סינטטית של עצים שונים. גם סטודיו Morsztyn Design היו בין הזוכים, עם פרויקט עיצוב בר קיימא, יעיל שמותאם לעמוד בתנאי סביבה מדבריים המלווים בטמפרטורות קיצוניות, רוחות חזקות ומשאבי מים מצומצמים שמאפשר לדמיין ולבחון אפשרויות עתידיות חדשות. בקטגורית השימוש הטוב ביותר במציאות רבודה זכה Zero10, שיחד עם סטודיו קרוסבי יצרו חנות פופ אפ המגדירה מחדש את חוויית הקמעונאות ומזמינה את המבקרים להתנסות בקולקציית חמישה חלקים, גם היא בעיצובו של הסטודיו הרדיקלי.

Lab for Environmental Design Strategies - Foresting Architecture
Nathan Anthony Furniture - Embrace Materiality
Zain Aljabri, Qatar University- Reviving Islamic Achitecture

"כאשר Web3 סוחף את קהילת העיצוב והאדריכלות, כולל הדור הבא של מעצבים, אנו נרגשים להכריז על תוכנית הפרסים הראשונה של התעשייה שלנו שנבנתה סביב המטאוורס", אומרת סינדי אלן, העורכת הראשית של Interior design’' ומנהלת העיצוב הראשית של קבוצת עיצוב SANDOW. "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם דיפנד כדי להביא לכם את פרסי ה-MAD, ולחגוג את האנשים והחברות שמניעים שינוי ביצירתיות ובכושר המצאה על ידי מינוף טכנולוגיות מתפתחות. Interior design’' תמיד עודד וקידם עיצוב נהדר, בכל מקום – בכל יקום!".

 

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

Sara Hayat Design - T4 Modular
Haworth Fantastical Ads

אולי יעניין אותך גם...