פעם בגדים עכשיו רהיטים, סטודיו NITO (צילום: max zambelli)

בחזרה לעתיד: כך הופכים בגדים ישנים לרהיטים עם ערך רגשי

גם אתם לא מסוגלים לזרוק את הבגדים שאתם כבר לא לובשים? עכשיו תוכלו לשלוח אותם לברלין ולקבל אותם בחזרה בצורה שונה לחלוטין

הרהיטים מסדרת REMEMBERME (חיבור המילים במקור), נוצרו מהתשוקה לשמור על העבר ולקחת אותו אל העתיד. בכך, הם כאילו מדמים סוג של מסר בבקבוק. אותו בקבוק שמשליכים לים בתקווה שמישהו, מתישהו, ימצא אותו, ייחשף לזיכרונות, ישכיל להשתמש נכון במסר המצוי בתוכו ויצור ממנו סיפורים חדשים, לא פחות מרגשים.

עם ערך רגשי (צילום: max zambelli)

התצורה החדשה והבלתי שגרתית של הרהיטים, הופכת אותם לשגרירים דוממים של ערכים כמו שימוש חוזר בחומר קיים, מיחזור ומיחדוש (מיחזור וחידוש). אבל, מעבר לכך, היא יוצרת גם חיבור רגשי עם פריטים שעבר זמנם, שהופכים למשהו חדש בהקשר של ייצור תעשייתי.

משהו חדש (צילום: max zambelli)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

סדרת הרהיטים, מורכבת ממכנסי ג'ינס וחולצות טריקו ישנים שנלבשו והושלכו בתום השימוש. אותם הבגדים, בהקשר החדש שנתן להם סטודיו NITO הברלינאי, קבלו יעוד שונה לחלוטין מזה שהיה להם קודם. ככה, כל אותם חומרים המיובאים מעולם האופנה ממשיכים להתקיים גם כשהבגד לא קיים יותר. סדרת REMEMBERME הופכת את היופי, המרקם והגוונים של מה שהיה פעם בגדים יפהפיים, למשהו חדש, יצירתי ובלתי צפוי.

יצירתי ובלתי צפוי (צילום: max zambelli)

הבגדים הישנים, מסופקים לסטודיו NITO מחברות מיחזור או מותגי אופנה. אבל כדי להפוך את כל הדבר הזה למעניין אפילו יותר, מאפשר הסטודיו גם לשלוח אליו בגדים ישנים ולייצר מהם רהיטים אישיים.

בהזמנה אישית (צילום: Saint James)

הקולקציה עוצבה ונוצרה על ידי הסטודיו עבור מותג הריהוט HORM/Casamania. היא כוללת כרגע, כיסאות, שולחן קפה, שולחן אוכל קטן ומראה.

שולחן, כסא ומראה (צילום: max zambelli)

אולי יעניין אותך גם...