אקסקלוסיב משיקה אולם תצוגה חדש וקונספט חדשני למותגי התאורה

הקונספט החדש לאולמות התצוגה מחלק כל אולם לחללים נפרדים לפי מותגים, כשכל מותג מקבל פינה משלו בתוך האולם הכללי

חברת אקסקלוסיב אור ועיצוב שבבעלות משפחת מוגרבי, החברה המובילה לעיצוב ותכנון תאורה לחללי פנים וחוץ, השיקה בשבוע שעבר אולם תצוגה וקונספט תצוגה חדש לexclusive light & design-.

אירוע ההשקה החגיגי התקיים בנוכחות הבעלים והמנכ"לים המייסדים, אלי וגילה מוגרבי, ואילן ומאיר הבנים המנכ"לים הממשיכים. הקונספט החדש לאולמות התצוגה מחלק כל אולם לחללים נפרדים לפי מותגים, כשכל מותג מקבל פינה משלו בתוך האולם הכללי.

אולם התצוגה החדש ברחוב הירקון בתל-אביב הוצג בקוקטייל חגיגי בסגנון ספרדי, ובהשתתפות משלחת ממותג התאורה העולמי Marset"", שהציג באולם תצוגה משני בתוך האולם החדש של אקסקלוסיב בהתאם לקונספט החדש.

לאקסקלוסיב ולמרסט יש שותפות ארוכת שנים מ-1991. המשלחת הבינלאומית מברצלונה כללה את מנכ"ל ומייסד חברת מרסט, חאבייר מרסט, ושלושה מעצבים משפיעים בעולם האור שעיצבו את הקולקציה החדשה של המותג הבינלאומי – Christophe Mathieu; Inma Bermúdez; ו-Joan Gaspar.

אילן מוגרבי נשא ברכה בשם כל המשפחה ואמר כי ״האור הוא כנראה האלמנט החשוב ביותר בכל חלל פנים, ותאורה טובה הופכת חללים רגילים לסביבות מעניינות, נוחות ומאופיינות היטב למגורים או לעבודה״. לדבריו, ״המהלך החדש מכוון ישירות לצרכנים שלנו – אדריכלים ומעצבי תאורה – מתוך כבוד אליהם ומתוך כבוד למותגים עצמם. אנו מייצגים חברות בינלאומיות יוקרתיות והן זכאיות לבמה מכבדת למוצרים שלהן ולהצגה ראויה של ה-dna הייחודי של כל אחת מהן.

״בשנים האחרונות התחלנו לפתח את המותג ׳מוגרבי׳, כשהשאיפה היא להפיץ את העבודות שלנו מחוץ לגבולות ישראל ולהטביע את חותמנו גם כיוצרים. כמשפחה הנמצאת בתחום 44 שנה, הצורך הגיע באופן טבעי ביותר. פעילות זו הביאה אותנו לתובנה ומחויבות כלפי החברות החשובות והמשפיעות אותן אנו מייצגים, יישמנו זאת בבניית 7 חללים שונים המאפשרים יכולת ביטוי ברורה והרמונית לכל אחת מהחברות אותן בחרנו לייחד, בדרך זאת הרבה יותר קל גם למעצבים לעשות בחירות נכונות וכך לדייק ביצירות שלהם״.

לדברי קרנית בן-עמי-גיא, סמנכ״לית השיווק של אקסקלוסיב, ״הקונספט החדש נותן במה מקצועית ובינלאומית לכל מותג שהחברה מייצגת בישראל. באולמות התצוגה יש חלל נפרד לכל מותג וזו דרך נכונה ומקצועית ואף מותאמת לצורך של קהל היעד, גם מההיבט של המותג עצמו וגם מזה של הצרכנים שמונעים ממותגים ומחפשים אותם״.

באירוע השתתפו גם אדריכלים, מעצבים, יזמים ואנשי עסקים מובילי דעה מעולם התאורה, העיצוב, האדריכלות והנדל"ן ובינהם יזמים ושותפים עסקיים של אקסקלוסיב: רון אבידן, מנכ"ל חברת האחים עופר השקעות; גיל גבע, מנכ"ל חברת תדהר; אילן קפון, בעלי אקרו גרופ, בעלי חברת קנדה ישראל, עמיר קסל מצוות הנהלת חברת אלקטרה בנייה ונדל"ן, ויזמים פרטיים נוספים.

באירוע נכחו גם האדריכלים פיצו קדם, רונה לוין, ערן בינדרמן, אילן פיבקו, משה צור, נסטור סנדבנק, טל תמיר ועוד.

אולי יעניין אותך גם...