מדברים אמנות בעיר הלבנה, תערוכה קבוצתית באחד העם 100
מדברים אמנות בעיר הלבנה, תערוכה קבוצתית באחד העם 100 (יחצ)

אמנים משתלטים על בניין בתל אביב רגע לפני שייהרס מבפנים

רגע לפני שהבניין עובר שימור ומשנה את פניו, הפכו דירותיו לחללי תצוגה עבור תערוכת הפופ אפ שתימשך יומיים בלבד

בבניין ההיסטורי ברחוב אחד העם 100 (פינת שינקין), רגע לפני שהבניין נהרס מבפנים ונבנה מחדש, תתקיים תערוכת פופ-אפ חווייתית באוצרות וניהול אמנותי של מרינה פוזנר ועל פי רעיון של חברת בנייני העיר הלבנה. התערוכה תתקיים בכל דירות הבניין ותהיה פתוחה לקהל במשך יומיים, בימים רביעי-חמישי, 13-14/2.

מתוך חרושת התלמים
מתוך חרושת התלמים (איתי זלאיט)

רגע לפני שהבניין עובר שימור ומשנה את פניו, הפכו דירותיו לחללי תצוגה עבור פעולות אמנותיות שונות. הקונספט שנבחר על ידי פוזנר הוא העיר תל אביב כשהאמנים המשתתפים פועלים בתל אביב ומזוהים עם העיר. כל העבודות המוצגות בתערוכה נוצרו בהשארת תל אביב או לחלופין בהשראת הבניין באחד העם 100:

העיר הלבנה, האורבנית, האדריכלות והיאפיות שלה, בתי הקפה והאנשים שעושים אותה, הים של תל אביב, האופנה והיצירה שיוצאת ממנה, תל אביב כמקום של התחדשות, של חופש, של יצרים, מחשבות על ישן מול חדש או פירוק והרכבה, עיר ללא הפסקה שמושתת על מערכת צירים אינסופית של חושך ואור, של שחור ולבן, עיר לבנה ונצחית ככלה ביום כלולותיה.

אנשימים
אנשימים (ענבל אסא)

מרינה פוזנר, אוצרת ויוצרת של חוויות בילוי המשלבות אמנות, לצד עיסוקה כמנהלת אמנותית יוצרת מיצבים תלויי מקום והופכת אותם לחללי חוויה. יחד עם יעל שקד, אמנית יוצרת בתחום הפרפורמנס, הן יציגן פרפרזה על בית הקפה של תל אביב שלו בחרו לקרוא Pink BUBBLE Cafe. השתיים מזמינות את המבקרים לבועת הקה בה יוכלו לבחון עד כמה הם תל אביבים.

Pink BUBBLE Cafe, עבודה בהכנה
Pink BUBBLE Cafe, עבודה בהכנה (מרינה פוזנר ויעל שקד)

״תל-אביב עבורי היא המקום בו הכל יכול לקרות, היא בית וחיים. מקום של יצירה אינסופית ואנשים" אומרת מרינה פוזנר "תל אביב זה המקום היחיד שבו אני מרגישה שבכל יום אני יוצאת להרפתקה. אני יודעת איך כל יום שלי מתחיל אבל לא יודעת כיצד הוא יסתיים. כל מפגש, כל בן אדם, כל דרך יכולים לייצר סיטואציה לא מתוכננת שפותחת את הראש ואת הלב״.

אוצרות וניהול אמנותי: מרינה פוזנר.
בין התאריכים: 13-14/2. בין השעות: 19:00-22:00. הכניסה חופשית.

המילים של אלתרמן
המילים של אלתרמן (לאון דלוס)

אולי יעניין אותך גם...