מתוך עמוד האינסטגרם patricia_bustos@

אל תפלו לקיטש: עיצוב רומנטי ובועט

לכבוד הוולנטיין, אנחנו רוצות שתכירו את מעצבת הפנים הספרדייה שרוצה לשפר לנו את מצב הרוח

בלונים, לבבות, זרי ורדים ודובונים, לכבוד יום האהבה אנחנו רוצים להראות לכם איך אפשר להיות רומנטיים מבלי ליפול לקיטש. עיצוב רומנטי, נשי ורך, שמצליח לשמור על איזון וחדשנות, הכירו את פטרישיה בוסטוס (Patricia Bustos). המעצבת הספרדייה היא כוכבת עולה בשדה עיצוב הפנים העולמי, עם פרויקטים שנעים בעיצוב חללים פרטיים, חנויות, בתי מלון ומסעדות. לסגנון הייחודי שלה היא שואבת השראה ממקורות שונים, ערבוב של האוונגרד מילאנזי, עיצוב מודרני של אמצע המאה, שנות ה-60 המטורפות וסגנון ממפיס של סוטסאס, יחד היא יוצרת חללים רעננים, צבעונים, נוטפי תחכום.

 

רבים מהפרויקטים שלה כבר הפכו ויראלים, ביניהם ‘Wondergalaxy’, חדר ארונות ענקי מלא בשיק בהשראת סרטי 'אוסטין פאווארס,' ובסגנון עתידני. החלל מרוצף אריחי פסיפס ומעוטר בפריטי הריהוט שעוצבו לו במיוחד, ביניהם הכיור עם פריטי הפליז וכורסת ה-'Bubble gum'. הוא שואף להעיר את הילד המנומנם בכל אחד מאיתנו דרך עיצוב פנטסטי וסוריאליסטי. עבודה אחרת, 'Waves', שיתוף פעולה עם מגזין AD הספרדי לעיצוב, הוא חלל מגורים הממוקם לאורך חוף הים התיכון. הצבעים המלווים את הפרויקט הם קרירים, גווני ירוק וכחול שולטים, בשילוב אלמנטים טבעיים עם מרקמים כמו ראטן שמעניקים תחושה חמימה וביתית.

בוסטוס פועלת מתוך אמונה שלסביבה בה אנו חיים יש השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו וככל שהיא יפה ונעימה למראה היא תשמח אותנו יותר. "באמצעות החיפוש הזה אחר יופי אנחנו יכולים לא רק לעצב את הבית שלנו, אלא גם לשפר את החוויה האנושית על ידי הכנסתנו למצב רוח טוב". החללים שלה שופעים צבע וטקסטורות, שרק בידיה מצליחים להתקיים באיזון מוחלט. צבע הוא ללא ספק אחד האלמנטים הקרובים לליבה של בוסטוס, בראש ובראשונה הצבע הוורוד, שלדבריה יש לו סגולות להפוך כל דבר, גם את הסביבה הכי רצינית ושמימית לחגיגית.

אנחנו התאהבנו.

אולי יעניין אותך גם...