אקלקטיות עליזה, טמבור (צילום בועז לביא ויונתן בלום)

איפה תשיגו רמקול עגול, וילון סולארי והוראות לצביעת וינטאז'?

מסתבר שגם רמקול הוא מוצר אופנתי, מי החברה שפיתחה את מיכל ההדחה, רעיונות למיחדוש בחופש הגדול ווילונות חכמים וחוסכי אנרגיה - סקרנים? הכל בפנים

אופנתי זה הכי

אז איך ואיפה אתם אוהבים לשמוע את המוסיקה שלכם? ואיזו מוסיקה אתם אוהבים לשמוע? כך או כך, למה שלא תעשו את זה בסטייל עם רמקול חדש מתוצרת TGI שרק הגיע לארץ? העיצוב עגול, נקי ומינימליסטי, קצת רטרו וקצת עכשווי וכזה שיכול להתאים לכל מקום. את הרמקול אפשר להציב על שלוש רגלים או להניח אותו על משטח ישר או אפילו לתלות ככדור. תוכלו למצוא אותו באתר SWAGG בהמון גוונים ולהתאים אותו למצב הרוח ולסגנון המוסיקה שאתם אוהבים. ל זה בא עם טכנולוגיות אודיו אלחוטיות ואיכות שמע שווה במיוחד – ככה לפחות מבטיחים באתר. בקרוב, מובטחת גרסת המינימי.

רמקול חדש באתר SWAGG (צילום סטודיו דג הזהב)
מוסיקה עם סטייל (צילום סטודיו דג הזהב)

יומולדת 150

אוהבי חידושים? מותג חדש מתחום הכלים הסניטריים נחת בארץ. החברה השוויצרית GEBERIT, בת כמעט 150 שנה, היא זו שהביאה לעולם את מיכל ההדחה הראשון מפלסטיק ופיתחה, לפני למעלה מ 50 שנה את המיכל הסמוי. אם אתם מחפשים פתרונות מערכתיים כוללים, יש מצב שזה המותג בשבילכם המציע, בין היתר, מיכלי הדחה סמויים ומתקני תליה לכלים הסניטרים, מגוון סדרות של כלים סניטריים וריהוט לחדר האמבטיה. כל זה באולם התצוגה בצור יגאל וברשתות המתאימות.

חדש בישראל (צילום יחצ)

לחדש לבד

עונת הקיץ מצוינת כדי לחדש ולצבוע, אפילו עם הילדים. רהיטי וינטאג' הם עסק יקר, שיכול להגיע לאלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים. לכן, אפשר לצבוע את הרהיטים הקיימים כך שייראו כאילו הגיעו עכשיו משוק פשפשים אירופאי שווה במיוחד. בטמבור מסבירים שזה לא חייב להיות רהיט ישן. אפשר לצבוע גם רהיטים מודרניים בסגנון וינטאג' ולהעניק להם מראה חדש אבל ישן. הצבע, הוא זה שעושה את ההבדל במראה. צריך לשייף, להסיר צבע מתקלף, לנקות אבק ולצבוע – אבל התוצאה מובטחת והסיפוק עצום.

חשיפה לצפון (צילום בועז לביא ויונתן בלום)
אפריקה (צילום בועז לביא ויונתן בלום)

בזכות השמש

שמעתם פעם על וילון המופעל באמצעות אנרגיה סולארית לחיסכון בחשמל? ושבו בזמן גם לא מסתיר את הנוף? אצל 'צל וילון' מבטיחים מהפכה סולארית באמצעות פתרון חדשני וידידותי לסביבה להצללת המרפסת והחצר. הוילונות, מופעלים באמצעות אנרגיה סולארית ותוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. התוצאה: הורדת הטמפרטורה תוך חיסכון באנרגיה ובהוצאות החשמל וכן שימוש במשאבי הטבע ללא צורך בחיבור לחשמל, בחציבות ובקידוחים. הוילון שקוף מבפנים ואטום מבחוץ, חוסם 99% מהקרינה, עמיד בפני רוחות חזקות בעזרת חיישנים הכלולים בו, והתקנתו הקלה מקנה לבית חלל שימושי נוסף, תוך שמירה על הפרטיות, ומבלי להסתיר את הנוף.

עם ובלי (צילום יניב כהן)

אולי יעניין אותך גם...