חזית הבית של חד-קרן במילאנו (צילום יחצ)

ככה נראה בית מהאגדות כשחד-קרן עושה סאבלט

מה יותר מושלם מלהתארח אצל חד-קרן? מלון בוטיק במילאנו מציע לאורחים חוויה מהאגדות. הכינו את הנצנצים.

פרויקט פופ-אפ חדש של חברת התיירות האינטרנטית booking.com מגשים חלום לכל חובבי הקשתות הצבעוניות והנצנצים – דירת אירוח שמעוצבת כולה על טהרת החיה המיתית הכי פופולרית בעולם.

להתעורר על ענן (צילום יחצ)
מתחייבים לחלומות ורודים (צילום יחצ)

'בית יוניקורן', שנפתח במהלך שבוע העיצוב (Milan Design week), ממוקם במרכז מילאנו. שני חדרי הדירה, כולל חדרי הרחצה והמטבחון מאובזרים אך ורק במוצרי חד-קרן. כך ניתן למצוא בין קרני קסם, כוכבים ועננים גם מצעים, חלוקים, ספוג אמבט, נעלי בית, כלי מטבח ואפילו נייר טואלט חד-קרן, הכל כמובן על טהרת צבעי הפסטל. כדי לשדרג את החוויה אפילו יותר, לדיירים המאושרים תחכה סלסלת חד-קרן מלאה כל טוב, עוגת חד-קרן מעוצבת ואפילו ארוחת בוקר מהאגדות.

ארוחת בוקר של אלופים (צילום יחצ)
מיני בר קרן (צילום יחצ)

אין ספק, שפעם אחר פעם מוכיחה עצמה הנהירה אחרי חדי-הקרן הקסומים מבחינה שיווקית. השטאג unicorn# זכה כבר ללמעלה מתשעה מיליון תיוגים באינסטגרם בלבד. בוקינג עלו על הרכבת השנה וחיברו את האטרקציה ליום חדי-הקרן הבינלאומי שחל במרץ (כן, יש דבר כזה) ולשבוע העיצוב שנערך בעיר בחודש שעבר.

הדירה המיוחדת תשמש לאירוח לתקופה מוגבלת בלבד אבל כל התאריכים נחטפו מיד עם פתיחת עמוד ההזמנות. לברי המזל שהצליחו להזמין לילה בביתו של חד הקרן יעלה התענוג 70 יורו בלבד. ולנו נותר להמשיך לחכות להזמנה ממיץ פטל.

כתובת: Via Santa Cecilia 4, Milano 

להיות חד-קרן ליום אחד (צילום יחצ)
ללכת על ענן (צילום יחצ)
עד הפרטים הקטנים (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...