כסאות מפלצת, עכשיו אונליין בסטודיו מרסל וונדרס (צילום יחצ)

אוהדי מרסל וונרדס יכולים מעכשיו לרכוש את יצירותיו און ליין

וגם, מטבחים איטלקיים מאופקים, פריטים מאוסטרליה ודנמרק והידיות שעושות את כל ההבדל

ממרכז אמסטרדם לכל העולם

 מעכשיו, אוהדיו השרופים של המעצב ההולנדי מרסל וונדרס יכולים להזמין פריטים בעיצובו גם בלי לצאת מהבית. את זה, הם מוזמנים לעשות דרך אתר חדש שהשיק הסטודיו שלו ושבו נמכרות סדרות מוגבלות ופריטים נדירים שאפשר למצוא רק שם. בין היתר, תוכלו להזמין לעצמכם איקונים כמו ואזות בכחול דלפט, ואזות ביצים, מיני כיסאות כולל כסא הקשרים הידוע, פסלים וצעיפי משי. אם תחשקו בכל זה, תצטרכו להפרד מ 25 יורו לסיכה קטנטונת בדמות המעצב ועד 59,500 יורו לסדרת כיסאות מפלצות. אם תחשקו בפסל של מיקי מאוס, צבוע ידנית על ידי וונדרס, תצטרכו כבר להשאיר הודע הויחזרו אליכם עם המחיר.

וונדרס צובע ידנית פסל מיקי מאוס כמחווה ליום הולדתו ה 90 (צילום יחצ)
כסאות עשויים סיבי פחם (צילום יחצ)

בקו נקי

למרות שטרנדים באים והולכים, הסגנון והמראה הנקי, ככל הנראה, יהיה נכון תמיד. המותג האיטלקי DOIMO CUCINE, המיובא ארצה על ידי מטבחי דא קוצ'ינה, מציע מטבחים נקיים וחפים מאלמנטים קישוטיים מיותרים. בזכות תכנון פונקציונלי ואסתטיקה מאופקת, הם הופכים את המרחב הציבורי בבית לאלגנטי במיוחד. המטבחים מתוכננים בקפידה ומאפשרים לנצל ביעילות את השטח בנראות רעננה, נקיה ואורבנית המותירה את החלל פתוך ואוורירי. וכדי להוסיף על זה, המטבחים מתוכננים באפן אישי ולכן ניתן ליצור ולהתאים עמדות אוכל המתאימות לחזיתות שנבחרו.

אתטיקה מאופקת (צילום יחצ)
ותכנון מוקפד (צילום יחצ)

מה שנחוץ באמת

lightly הוא מותג אוסטרלי הפועל משנת 2005 ומייצר כלי מתכת יפייפיים המשמשים כפסלי שולחן, כלי קיבול לסידורי פרחים ומעמדים לעציצים. המעצבים של המותג שואבים השראה מסביבתם הקרובה, מצבעי העונות המתחלפות ומיחסים בינאישיים. את כל זה, ניתן לזהות בצורניות הכלים המורכבת תמיד משני חלקים. פלטת הצבעים של הכלים משתנה מעונה לעונה, אך היא תמיד בעלת אמירה וכזו שמוסיפה נקודות חן לכל חלל.

לצדו של המותג האוסטרלי, ישנה גם קולקציה חדשה של המותג הדני bolia. קולקציית החורף 2020, היא בסימן טבע ואחראים עליה לא פחות משלושים וחמישה מעצבים אירופאים. העקרונות המנחים את המותג העונה הם: פחות אבל טוב יותר, אריכות ימים וקיימות. כל זה נעשה תחת ההבנה שעלינו להאט את הקצב, להיות קשובים לצרכים שלנו ולבחור את הפריטים האיכותיים והנחוצים לנו באמת. את הקולקציות האלה ואחרות תוכלו למצוא ב Prat Living.

שני חלקים (צילום יחצ)
בסימן טבע (צילום יחצ)

ידית מעוצבת

מכיוון שהמטבח הוא הציר המרכזי כמעט בכל בית ישראלי, בוחרים רבים להשקיע בו משאבים ולייצר עיצובים מעוררי השראה בשלל סגנונות המשלבים שפע חומרים, טקסטורות וצבעים. לא רבים חושבים על כך שלידיות המטבח, שגודלן אולי קטן, יש כוח להשפיע באופן גורף על נראותו של המטבח בין אם הן צבעוניות ונועזות, אמנותיות ומתוכשטות או קלאסיות ומסורתיות. חברת דומיסיל, המיבאת פרזול מעוצב, מציעה שלל דגמי ידיות ריהוט מעוצבות שבהחלט יעשו את העבודה. את ידיות המטבח, הממוקמות במרכזן של החזיתות, קל, נוח וזול יחסית לשנות ולהחליף ובכך ליצור התאמות שיכולות לשנות את מראה המטבח מהקצה אל הקצה. 

עושות את העבודה, עיצוב פנים סיסי ארזי (צילום אורן עמוס)
קטנות ומשפיעות, עיצוב פנים שני רינג (צילום אדריאן דודה)

אולי יעניין אותך גם...