אסף פינצ'וק, אמסטרדם

קרסו נדלן רכשה 9 צילומים בתערוכה של לג'יט קודש ל'ילדים שלנו'

ההכנסות ממכירת הצילומים הועברו לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים. צילומים רבים של מיטב צלמי האדריכלות בארץ עדיין מועמדים למכירה 

הושלמה היום העברת הסכום על סך כולל של 11,000 שקלים מחברת קרסו נדל"ן לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים. הסכום הועבר בגין רכישה של תשעה צילומים שהוצגו בתערוכת הצילום של LEGIT – 'בין אישון וצמצם'. אדריכל שלום דוידוביץ', למשרד פרי דוידוביץ' אדריכלים, שנכח באירוע פתיחת התערוכה, התלהב מאוד מהצילומים והחליט לשלב את חלקם בפרויקט של קרסו נדל"ן אותו משלים משרדו בימים אלה. 

עבודות מרהיבות של מיטב צלמי האדריכלות בארץ עדיין מועמדות למכירה ובהן צילומים של: עמית גרון, עודד סמדר, שי גיל, שי אפשטיין, אסף פינצ'וק, גדעון לוין ועוזי פורת.

 

עמית גרון, Layers of White, פיצו קדם אדריכלים, 2014

"חברת קרסו נדל"ן שמה לה למטרה להוביל נושאים חברתיים כחלק מסדר היום הקבוע שלה" אמר חמי שאול, מנכ"ל קרסו נדל"ן בעיר "אני מודה על ההזדמנות לקחת חלק ביוזמה המבורכת למען ילדי בית החולים שניידר".

עודד סמדר, שוויץ, 2015

"התרשמתי מאוד מהתערוכה וכך גם מהצילומים והצלמים שעם חלקם אני גם נמצא באינטראקציה בעבודתי היומיומית" אמר אדריכל שלום דוידוביץ', למשרד פרי דוידוביץ' אדריכלים "מכיוון שאנחנו נמצאים כרגע בשלבי סיום של פרויקט עבור קרסו נדל"ן, המלצתי למנכ"ל החברה לשלב במקום צילומים שמצאו חן בעיני". 

עוזי פורת, 0007, 2019

דוידוביץ' מתכוון לשילוב הצילומים במשרד המכירות ובשתי דירות לדוגמה של פרויקט התחדשות עירונית של קרסו נדל"ן בעיר הנמצא בקריית אונו. "מנכ"ל קרסו נדל"ן, חמי שאול, נענה מיידית ובחיוב לרכישת הצילומים בעיקר לאור העובדה שמדובר במטרה עילאית של תרומה לקהילה בכלל ולעמותת 'ילדים שלנו' שבמרכז שניידר לרפואת ילדים בפרט" אמר דוידוביץ' "כולי תקווה שכמה שיותר אנשים ייחשפו לצילומים שככל הנראה יעברו לאחר מכן אל משרדי החברה".

 

אולי יעניין אותך גם...