כנס שיווק נדל
כנס שיווק נדל"ן 2018 bmby# התקיים במכללה האקדמית נתניה

כנס שיווק נדל"ן 2018 bmby# התקיים במכללה האקדמית נתניה

בכנס שאירח בית הספר לנדל"ן של האקדמית נתניה השתתפו מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק ומכירות של חברות נדל"ן מובילות בישראל, אדריכלים, מעצבים, וגורמים בכירים נוספים

כנס פורום שיווק נדל"ן 2018 bmby# התקיים השנה במכללה האקדמית נתניה בשיתוף בית הספר לנדל"ן שמובילה המכללה. הכנס אירח גורמים בכירים בענף הנדל"ן הישראלי – מנכ"לי וסמנכ"לי שיווק ומכירות של חברות נדל"ן מובילות, מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות הנותנות שירותים לענף הנדל"ן, וגורמים בכירים נוספים מענף הנדל"ן הישראלי.

בין החברות ששלחו נציגים לכנס ניתן לציין את רימקס, נצבא, מנרב, רוטשטיין, מור ברזילי, פדלון, ועוד. בכנס השתתפו גם יזמי נדל"ן, אדריכלים, ועוד נציגים מהתחומים המשיקים.

קובי לנגלייב, מנכ"ל חברת bmby, הציג את מגוון דוחות הבקרה החדשניים של bmby ואיך באמצעות שימוש בהם, מנהלי השיווק והמכירות בחברות נדל"ן נמצאים בשליטה מלאה ומשיגים בקרה אופטימלית על כל מערך המכירות בחברה.

בכנס נשאו דברים דיקן בית הספר לנדל"ן באקדמית נתניה – פרופ' אהרון נמדר, וכן סמנכ"לית השיווק של המכללה דורית הלדנברג.

את האירוע ליווה צוות הצילום של LEG!T – זירת הנדל"ן והעיצוב של ישראל באתר ערוץ עשר, לסבב של ראיונות עם בכירים בענף וסיקור של האירוע.

לאחר הנאומים התקיים פאנל בהנחיית משה ריקובר, בעלים ומומחה הנדל"ן של LEGIT , בנושא "לייף סטייל בנדל"ן כגורם ממתג". בפאנל השתתפו האדריכלית ומעצבת הפנים אירמה אורנשטיין; מירי עוזרי – מנהלת השיווק והמכירות של מגורי ריץ קרלטון הרצליה; קארן ראובני -מעצבת פנים בראובני אדריכלי פנים; נתלי יצחקוב, טרנדולוגית עיצוב ולייף סטייל.

"לקינוח" התקיימה הרצאה מרכזית של מנטור המכירות ניר דובדבני, על הצלחה עסקית ועל הכלים המנצחים למכירות ושיווק נדל"ן.

בית הספר לנדל"ן של האקדמית נתניה הוא המוסד היחידי בישראל שמציע תואר שני בנדל"ן. התואר משלב את ההיבטים השונים של התחום: שיווק, ניהול, מימון, תכנון, התחדשות עירונית, הערכות שווי, היבטים משפטיים, השקעות ועוד. הבוגרים הם אנשי מקצוע בעלי בסיס ידע רחב וראייה מדעית-חברתית אינטגרטיבית של תחום הנדל"ן.

את התואר סיימו בהצלחה עשרות יזמי נדל"ן מובילים, אדריכלים, שמאים, עורכי דין, רואי חשבון, ומנהלים בכירים בחברות ציבוריות ופרטיות – וכולם מובילים כיום את ענף הנדל"ן הישראלי.

אולי יעניין אותך גם...