מקררים מקומם בסלון, מקרר NO FROST מסדרת רטרו, גורניה ואסקו (צילום יחצ)

מהדורה מוגבלת באיקאה ועולמות חדשים בזארה

זארה מעצבים את כל האפשרויות בקולקציית העולמות החדשים, ג'ון דריאן עם הדפסים פראיים לבית טרישיה גילד, המקררים משנות ה-70 של גורניה ואיקאה עם מהדורה מוגבלת חדשה.

 היכונו היכונו, ארבעה עולמות חדשים מוצאים את דרכם אל תוך הבית שלכם, ותאמינו לנו – אתם תשמחו מזה. Natural, Mediterranean, Timeless, Botanical, זארה הום מביאים חללים בעיצוב נקי לחיים שלווים, תחושת חמימות והרמוניה, עיצוב מודרני, עיצוב מבוסס פרחים וצמחים (בהתאמה) ובעיקר הרבה מאוד קסם שתואם לאביב שכבר ממש כאן.

Zara Home Natural (צילום יחצ)
זארה במראה מודרניסטי (צילום יחצ)
zara home Mediterranean (צילום יחצ)
Zara Home timeless (צילום יחצ)

פרפרים, תוכים, גן של ורדים ופסים על גבי פסים, אמן ההדפסים ג'ון דריאן פותח את היומן שלו בפנינו והופך אותו לקולקציית טקסטיל לבית, רק מלהסתכל על התמונות תוכלו לשמוע את ציוץ הציפורים. הקולקציה לבית טרישיה גילד, מגיעה בגווני צבעי מים ובספקטרום צבעוני רחב שמתאפשר בזכות טכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית, כוללים איורים של האמן ורישומים אותנטיים בכתב יד. בוטניקה, פסטורליות פראית וטקסטיל משובח, תוכלו לחוש ולהתרשם בעילית הלבשה לבית.

אל תרגישו בבית, תרגישו בג'ונגל. ג'ון דריאן לטרישיה גילד (צילום יחצ)
גן ורדים לא חייב להיות בחוץ, אפשר גם בתוך הבית! ג'ון דריאן לטרישיה גילד (צילום יחצ)
פסים על פסים, ג'ון דריאל לטרישיה גילד (צילום יחצ)
צמחים ופרפרים לבית, ג'ון דריאן לטרישיה גילד (צילום יחצ)

בגורניה החליטו להחזיר את הנוסטלגיה לבית ועושים את זה בצורה יוצאת דופן "אנו אוהבים שלמות. אנו אוהבים סגנון פשוט ואלגנטי שבו שום דבר אינו מיותר. אנו אוהבים מינימליזם" אמרו מעצבי קולקציית מקררי הרטרו של המותג והתוצאה בהחלט מתאימה. הקולקציה ההיסטרית עוצבה בהשראת שנות ה-70 ואחורה על מנת להעניק תחושה של פעם, בשילוב הטכנולוגיה של היום. תוכלו לראות במציאות, לגעת ולקחת הביתה בגורניה ואסקו.

מקרר NO FROST מסדרת רטרו, גורניה ואסקו (צילום יחצ)
המקרר שיעמוד באמצע המטבח, מקרר NO FROST מסדרת רטרו, גורניה ואסקו (צילום יחצ)
מקרר NO FROST מסדרת רטרו, גורניה ואסקו (צילום יחצ)

הכירו את הענן הירוק Green Cloud של המותג הספרדי Systemtronic שהופך את מה שנראה כמנורה או גוף תאורה לעציצים מפיצי חיים ואור, מינימליסטי כמו שאנחנו אוהבים, עומד או תלוי, שחור או לבן. על העיצוב סטודיו Mermelada התוסס. לא צריך לנסוע עד ספרד כדי להתרשם, תוכלו לעשות זאת בדומיסיל.

לא מנורה אלא מעמד עציצים (צילום יחצ)
יש גם בשחור, עציצים ספרדיים בדומיסיל (צילום יחצ)
עציצים תלויים מהתקרה, דומיסיל (צילום יחצ)

ובאיקאה כמו באיקאה, ריהוט קש שיסדר לכם את הבית וטקסטיל כחול שיכניס קצת צבע לחיים האפרוריים, קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת TÄNKVÄRD שעוצבה על ידי שלושה מעצבים Karlsson, Iina Vuorivirta ו- Akanksha Deo והיא ממש מושלמת לימי האביב הראשוניים. באיקאה מדגישים כי הקולקציה עוצבה מתוך חשיבה על קיימות וגמישות שתאפשר השתלבות בכל מקום בעולם וגם כמובן בבית שלכם.

איקאה קולקציית Tankvard (צילום יחצ)
ישר לים, קולקציית Tankvard (צילום יחצ)
הולך עם הכל, איקאה קולקציית Tankvard (צילום יחצ)
איקאה קולקציית Tankvard (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...