Wonderful Warehouse, נעם צוקר (צילום יחצ)

זכוכית ממוחזרת, שתייה בסטייל ותרומה לקהילה

נעם צוקר מייצרת הדפסי משי רגישים ונינוחים, בזארה הולכים על קיימות, בהביטאט מייבאים לראשונה מוצרים לאמבט ובקמבוקה מייצרים עוד ועוד בקבוקי שתייה בשלל דגמים ודוגמאות

בין אמנות ועיצוב

נעם צוקר הקימה את Wonderful Warehouse – סטודיו לאמנות ודפוס משי, הפועל על קו התפר שבין עולם האמנות לעולם העיצוב. מאחורי צוקר, אמנית פלסטית בוגרת התואר השני של בצלאל, 15 שנות פעילות כאמנית וכמעצבת אופנה. היום, היא יוצרת הדפסים בטכניקת דפוס המשי המסורתית, בעבודת יד ובמהדורות מוגבלות. הסטודיו שואף לתקשר ולהביא רגישות, נינוחות, מינימליזם ויופי אל תוך חלל בו חיים ועובדים אנשים, או כדבריה: "יצירה שמתחילה כאקט של אמנות והופכת בטבעיות לעיצוב דרך דיאלוג מתמיד עם מגמות אופנתיות ועם עולם העיצוב והאופנה". חנות הסטודיו, המשמשת כחנות מפעל, משלבת בין סטודיו לאמנות, בו מתרחש תהליך הייצור מא' ועד ת', לחנות בה נמכרות היצירות ללקוחות פרטיים, מעצבי פנים ואדריכלים.

דפוס משי מסורתי (צילום יחצ)
בעבודת יד (צילום יחצ)

ידידותי לסביבה

זכוכית ממוחזרת היא ללא ספק אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות. זארה הום מציגה קולקציית זכוכית שנוצרת משימוש מחודש במוצרי זכוכית על ידי התכה. השימוש בסוג זכוכית זה צורך פחות אנרגיה ופחות מים ומשאבים טבעיים להפקתה ועל כן נחשב כידידותי יותר לסביבה. הזכוכית, מן הסתם אינה צלולה ולכן אופי העיצוב נראה טבעי ונטול מאמץ. אם בא לכם על משהו כזה, תוכלו להתחדש בבקבוקים דקורטיביים, צלחות אוכל, כוסות שתייה וסטים לאמבטיה.

שימוש מחודש (צילום יחצ)
בזכוכית קיימת (צילום יחצ)

שתו מים

השבוע צפוי שקע שרבי שיביא איתו ארבעים מעלות במישור החוף. אבל מים חייבים לשתות לא רק בימי הקיץ החמים אלא במהלך כל השנה כולה. חברת הבקבוקים הבלגית Kambukka, דואגת כבר עשר שנים לייצר בקבוקי שתייה סופר מעוצבים ומלאי סטייל. כך, הם מגיעים במגוון סגנונות שבהם: הדפסי פרחים, ג'ונגל טרופי, דמויות קומיקס, איורים או מגוון של בקבוקים בצבעוניות שקופה, מטאלית או מלאה. אם תהיתם, הבקבוקים עמידים בתנאי טיולים ושטח, מתאימים לספורטאים ומשמשים תלמידים בכל הגילאים. אם אתם חייבים אחד, תוכלו למצוא כאלה ברשתות 4 שף, קוקסטור ומאמא גורו.

בכל הצבעים (צילום יחצ)
מעוצב ומלא סטייל (צילום יחצ)

חופש צורני

הביטאט החליטה לראשונה, מזה קרוב לחמישים שנות פעילות, להציע אבזור, כלים סניטרים וריהוט לחדר הרחצה. בחלל תצוגה נפרד, היא מקדישה מקום לפריטים של המותג האיטלקי Ex.t ולקולקציות הרחצה שעיצבו עבורו סבסטיאן הרקנר, Mut design וסטודיו Norm. המותג האיטלקי, מביא איתו סגנון של חדרי רחצה חופשיים מתלות במה שרגיל ומוכר. אמבטיות, כיורים ואביזרים משלימים מקבלים ביטוי מרכזי בחלל, לעיתים ללא קירות, תוך חיבור והחסרה של אלמנטים מודולאריים לפי הצורך. הפריטים עשויים מחומרים טבעיים דוגמת שיש, פלדה ופליז בשילוב חומרים חדישים מה שמאפשר חופש צורני בלתי מוגבל.

לעיתים ללא קירות (צילום יחצ)
חופשיים מתלות (צילום יחצ)

תרומה לקהילה

"עיצוב נכון משנה חיים, הוא הרבה מעבר לחלל יפה ונעים, הוא מפיח תקווה" אומרת מירי בלבול שבספרה החדש 'חדר משלהם' מדגישה את הקשר שבין עיצוב ותרומה. בספר שישים חדרים שהולבשו ונבחרו מתוך פרויקטי התנדבות קהילתיים אותם יזמה וביצעה יחד עם תלמידי בית הספר 'סקולה' שבראשו היא עומדת. "המטרה שלנו הוא ליצור מרחב מגורים ראוי, עוטף ומחבק לאלה הזקוקים לכך, כזה שיפיח בהם תקווה וימלא אותם באנרגיות" אמרה בלבול. הכנסות הספר הן לטובת פרויקטי התנדבות עתידיים. 

עיצוב נכון משנה חיים, הוסטל (צילום אורית ארנון)
ראוי, עוטף ומחבק, בית לחיילים בודים (צילום נויה שילוני חביב)

אולי יעניין אותך גם...