קרן-שרה חיות
קרן-שרה חיות (צילום מוטי בוגנים)

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את קרן-שרה חיות

חיות היא בעלים של חברת חיות נדל"ן הפקות אמיצות ושל מגזין הבלוק לקהילת הנדל"ן 

בכל חודש נציג צעירים מבטיחים עד גיל 35 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

קרן-שרה חיות
בעלים של חברת חיות נדל"ן הפקות אמיצות, המתמחה בהפקת כנסי נדל"ן, משלחות נדל"ן לסין, והשקת אירועי נדל"ן; בעלים של מגזין הבלוק – מגזין חצוף לקהילת הנדל"ן

גיל: כמעט 36
סטטוס משפחתי: נשואה + 1
איפה גרה? באשקלון בשנה האחרונה בעקבות נישואי, ילידת ת"א.
השכלה: לימודי עיצוב ותקשורת חזותית.
משפט על עצמי: משתדלת תמיד לראות את חצי הכוס המלאה, אוהבת אנשים, תנועה, רעש, עירוניות, אתגרים, את החיים עצמם. יזמית, חולמת בלילה וקמה להגשים בבוקר, לא מפחדת מעבודה קשה, עקשנית ושאפתנית עד שאגיע למטרה.

מוטו: חיה ממקום של אמונה, הרבה חלומות ורודים שארצה להפוך למציאותיים.

מקור שם החברה: גם שם משפחתי וגם לתת חיים לעולם הנדל"ן.

איך נכנסתי לתחום הנדל"ן? הכל עניין של סגירת מעגלים בחיים. בילדותי גרתי במשך שנה שלמה באוהל ברחוב עם משפחתי בתל אביב. סביב שנת 1993 קמה מחאת דיור גדולה וההורים שלי הובילו אותה, השתתפו בהפגנות ומחאות עד שהם שקיבלו בית מחלמיש אחרי מאבק מאוד ארוך ומייגע. לימים נכנסתי לעולם הנדל"ן בגיל 30 בחברת מידע כנסים. נחשפתי לעולם הנדל"ן כמנהלת כנסים בתחום והתקדמתי למעמד של שותפה בחברה. יזמתי כנסים חדשים ללא גבולות, קיבלתי המון ידע וצברתי המון ניסיון. זו היתה תקופה מדהימה.

העסק: החברה שלי קמה מתוך אמונה לשנות משהו בתחום הדיור בישראל. אני יוזמת כנסים מרמת הרעיון והתוכן, מפגישה ומחברת בין גורמי ממשל, המגזר העסקי והמוניציפאלי. במפגשים אלה אני מעלה לתודעה את הבעיות בענף בדרך לא שגרתית.

בנוסף, מגזין הבלוק שבבעלותי נותן פלטפורמה מדהימה לחשיפה ונטוורקינג בין כל צמרת ענף הנדל"ן.

הבידול: מי שמכיר אותי יודע שהכנסים/אירועים שלי הם באמת יוצאי דופן. יש כל כך הרבה כנסים ומתחרים מדהימים ואני חייבת לחדש תמיד! לכן אני משתמשת במתנה שניתנה לי והיא היצירתיות, כי אני מאמינה שאם אתה רוצה להצליח אתה חייב להיות שונה. אני מביאה לכנסים אנשים מפתיעים, מנחים מעוררי השראה, תכנים מחוץ לקופסא ובעיקר גורמת לחיבורים איכותיים. אני מקיימת גם מפגשים וכנסים פרטיים, ויודעת להביא את הקהל לכל מי שצריך ורוצה, בצורה יצירתית ושונה כולל מיתוג שלם לכל עסק בתחום הנדל"ן.

כמה דוגמאות: בכנס הנדל"ן הראשון שהפקתי בבאר שבע יצרתי שיתוף פעולה עם רכבת ישראל על מנת להנגיש ולהדגיש את נושא התחבורה. רכבת בלעדית וממותגת הסיעה את קהל הכנס מהמרכז לעיר.

את כנס הנדל"ן הראשון בחיפה קיימתי על גבי האונייה גולדן איריס במטרה להדגיש את הכוח הכלכלי החזק של הנמל. זה היה כנס מדהים עם כל פעילי עולם הנדל"ן.

כשרציתי לקיים פאנל על ישראל 2030 הרמתי מנוף בגובה 50 מטר מהקרקע לערב פרטי עם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, ראשי ערים וקבלנים לשיחה פרטית במסגרת ארוחת ערב – על מנוף.

גאווה: הפתיחה של העסק שלי היתה הצעד הכי אמיץ שעשיתי בחיי. פתחתי אותו ללא שום הון עצמי, רק מתוך אמונה שאצליח. כשהתחלתי ליזום את הכנס הראשון שלי היו הרבה הוצאות והתחייבתי על סכום מאוד גדול בצ'ק לתאריך היעד, בידיעה שהצ'ק לא יכובד במצבי הנוכחי. אבל ידעתי שאצליח, עבדתי במשך 3 חודשים מטורפים כדי להרים כנס גדול של 700 איש, עם נציגות ממשלתית, תוכן איכותי, גיוס חסויות ועוד – והכל לבד. מה שחיזק אותי היא רק האמונה שזה יקרה ושאני אגיע ליעד. בסופו של דבר תודה לאל הצלחתי – הצ'ק כובד ועוד נותר רווח מכובד.

כשלון או פספוס: לאחרונה לקחתי בפזיזות תכנית רדיו משלי שעלתה לי לא מעט כסף. חשבתי שאצליח אבל זה היה כישלון גמור והפסד כספי גדול. זה לא היה התחום שלי ולא חלק מהמגרש הביתי שלי. למדתי שאם נתקלים בהצעה מפתה בדרך צריך לחשוב טוב לפני שחותמים, כי צעד פזיז אחד יכול לעכב מאוד ולהרחיק מהמטרה הכללית. למדתי מזה הרבה, ולמזלי הרב היו סביבי אנשים מדהימים שהקלו עלי לא מעט.

מה היית משנה? דבר אחד כללי שהייתי עושה אחרת – לא לסמוך על כל אחד, כי יש הרבה "נשמות טובות" בדרך. היום אני סומכת רק על מי שנמצא שם למעלה שיוביל אותי לדרכים טובות.

פרגון: אני מפרגנת לחברת מידע כנסים ולחברי הטוב תומר ישראלי מנכ"ל החברה שמוביל ומחדש את החברה ביד רמה.

איפה אני בעוד 10 שנים? קודם כל אישה טובה לבעלי היקר, אמא טובה לילדיי (אני רוצה הרבה בע"ה), ושהעסק שלי רק יתרחב ויתעצם. שחיות נדל"ן יהיה שם דבר בכל תחום הכנסים והאירועים, שמגזין הבלוק יהפוך ממש לפנאי פלוס של עולם הנדל"ן, ושאצליח לקיים גם קירוב לבבות בכל מפגש וכנס.

ה"אני מאמין": אל תפחד מאף אחד. הדבר היחיד שמעכב אותך זה הפחד הפנימי שלך, תתגבר עליו ותצליח – פשוט כמו שזה נשמע.

אולי יעניין אותך גם...