ישראל שקדי
ישראל שקדי (צילום יחצ)

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את ישראל שקדי

שקדי הוא בעלים ומנכ"ל של חברת יזמות הנדל"ן הנקראת על שמו, ומנכ"ל ושותף בחברת ניו טאון העוסקת בייזום נדל"ן והתחדשות עירונית בשיתוף עם חברת אפי קפיטל

בכל חודש נציג צעירים מבטיחים עד גיל 35 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

ישראל שקדי
בעלים ומנכ"ל של חברת ישראל שקד העוסקת בייזום פרויקטי נדל"ן;
מנכ"ל ושותף בחברת ניו טאון העוסקת בייזום נדל"ן והתחדשות עירונית בשיתוף עם חברת אפי קפיטל

גיל: 32
סטטוס: נשוי + 2
איפה גר? רמת גן
השכלה: תיכונית
מוטו: "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות"

איך נכנסתי לתחום הנדל"ן? כל חיי כנער וכמתבגר ידעתי שזה הייעוד שלי, חלמתי על זה המון. בצעירותי תמיד הסתכלתי בכמיהה על אתרי בנייה, למרות שאני לא בא ממשפחה של קבלנים. התחלתי בגיל מאד צעיר את חיי המקצועיים – לתחום הנדל"ן נכנסתי בגיל 22 לאחר 4.5 שנים בתחום שיווק וניהול תיקי לקוחות. הקמתי את החברה שלי בשנת 2009, והחזון שלי היה יזמות קלאסית בעיקר במרכזי ערים. כאשר התחזק תחום התמ"א בהמשך והובהרו הזכויות, התחלתי לפעול בתחום חיזוק הבניינים. הרגשתי שליחות במובן מסוים מול הדיירים, וכיום אני מעורב בניית 900 יח"ד.

העסק: חברת ישראל שקד עוסקת בייזום נדל"ן קלאסי – בנייה של מגדלים, דרך פרויקטי תמ"א 38 חיזוק ותוספת, ומספר פרויקטים בהריסה ובנייה באזור בת ים, ראשל"צ ור"ג בהיקף של מאות יח"ד. חברת ניו טאון עוסקת בייזום קלאסי ובמתחמי פינוי בינוי גדולים בעיקר במסגרת התחדשות עירונית בשיתוף עם חברת אפי קפיטל.

הבידול: אנחנו מלווים את הלקוח החל מקליטתו במערכת, דרך גיבוש הפרויקט, המו"מ עם הרשויות, הבנייה ועד לקבלת המפתח. אנחנו מעסיקים בחברה שלנו הרכב של מתכננים, הנדסאים, שמאים, מחלקת תאום ותכנון, שיווק, שינויי דיירים, מחלקה משפטית – והכל אצלנו בבית in hose.

גאווה: הלקוחות שהולכים איתי מתחילת הדרך. יש לי לקוח שקנה אצלי דירה בפעם החמישית בתוך עשור – זה קרה ממש לאחרונה וזה מסמל בעיניי קשר חזק, טוב ואמין עם לקוח שהרוויח איתנו לא מעט כנראה, והאמין בי לאורך הדרך. אין גאווה וסיפוק גדולים מזה בעיני.

כשלון או פספוס: אני אדם מאמין, ובטוח כי המסלול שהאל ייעד לי הוא הטוב ביותר עבורי. הייעוד אכן מאתגר לעתים, אבל זה חלק מהעבודה כך שמבחינתי לא פספסתי כלום. הכישלונות והטעויות הם חלק מהחיים, ואני משתדל תמיד ללמוד מהם ולהפנים לעתיד.

מה היית משנה? למען האמת כלום. אני מודה לאל על מה שאני ולאן שהובלתי בקריירה ובדרכי העסקית.

פרגון: אחי אפי שקדי, שהוא קודם כל חבר ושותף. ממנו למדתי לאורך כל חיי המקצועיים, אצלו התחלתי את דרכי בענף עד שפניתי לעצמאות כלכלית ועסקית. הוא לימד אותי מהי עבודה קשה, לויאליות ומסירות עצומה לדברים שאתה עושה. הוא לימד אותי לפעול תמיד בהגינות, בביטחון ובאחריות מלאה בענף מורכב כמו ענף הנדל"ן. הוא לעולם לא עשה לי הנחות וקיצורי דרך, ולימד אותי לקחת הזדמנויות בעשר אצבעות. בזכותו הבנתי שאני נמצא בתחום בזכות ולא בחסד, ושהמילה "לא" היא בסה"כ שתי אותיות חסרת משמעות בחיים. אני בהחלט חב לו הרבה. הוא עזר לי לעצב את האישיות שלי וכיוון אותי בדרכי העסקית.

איפה אני בעוד 10 שנים? ממשיך להוביל את החברות ואת העובדים למקום גבוה בקצב עולה, מחדש עוד ועוד פרויקטים שרובם מבנים מסוכנים שלא עומדים בתקן והופך אותם לפרויקטים מדהימים ובטוחים עם דיירים רגועים ומרוצים. אני רואה את עצמי מגדיל היקפי פעילות ומוסר אלפי יח"ד בכל רחבי הארץ בפרויקטים מיוחדים.

ה"אני מאמין" שלי: להיות בני אדם, להיות קשובים, להיות לעזר, לחייך… כל השאר יבוא מאליו.

אולי יעניין אותך גם...