בן סולומון
בן סולומון (יחצ)

דור העתיד כבר כאן: הכירו את הצעירים המבטיחים בנדל"ן

והיום: בן סולומון

בכל חודש נציג שלושה צעירים מבטיחים עד גיל 35 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

בן סלומון
בעלי לינקולן נדל"ן, משרד לשיווק נדל"ן בדרום; ו״ברוקר״ – המאגד מתווכי נדל״ן מכל הארץ תחת אמנת שירות אחידה ומחייבת

גיל: 30
סטטוס: רווק
איפה גר? באר שבע
השכלה: לימודי שיווק במכללה בבאר שבע – דיפלומה

משפט על עצמי: לא אוהב לדבר על עצמי. אוטודידקט, אוהב ללמוד בעצמי והרבה; קראתי מעל 400 ספרים.

מוטו: המידע הוא חלק גדול בהצלחה בעולם של תוכן – התוכן הוא המלך.

איך נכנסתי לתחום? התחלתי להתעניין בנדל"ן בגיל 18, אחותי התחילה להשקיע בנדל"ן באתיופיה. לא היה לה כוח ללמוד אז היא ביקשה ממני ללמוד ולקרוא – ותוך חצי שנה כבר ממש הכרתי את התחום. יצאתי לשטח לפגוש אנשי נדל"ן ומתווכים – אהבתי לראות דברים שקמים מאפס, תופסים צורה ונמכרים בסוף ללקוח.

בגיל יותר מאוחר התחלתי להתעסק באימון אישי וקאוצ'ינג אבל הבנתי שאין בזה כסף, ואז התחלתי לייעץ לעסקים – איך לתמחר, למתג וכו'. אבל גם זה לא הספיק לי. תוך כדי עבודה בבזק ב-2011, התחלתי להתעניין בעולם הנדל"ן. הבנתי שאני איש מכירות מאוד טוב שיודע להתחבר טוב לאנשים – והבנתי שאני יכול לעשות הרבה יותר כסף בחוץ.

נכנסתי לעולם הנדל"ן מאוד נאיבי. בשנת 2012, עבדתי בשלושה משרדי נדל"ן ששניים מהם התמחו בהשקעות נדל"ן. ואז הקמתי את לינקולן אחרי שהרגשתי שהלקוח יכול לקבל יותר ובאהבה.

העסק: לינקולן נדל"ן הוא משרד בוטיק לשיווק נדל"ן בדרום: אנחנו מתווכים ללקוחות פרטיים (יד שנייה) לקבלנים, אדריכלים מסייעים במשכנתאות ובניהול נכסים.

הבידול: חיבור של האקדמיה לעולם הנדל"ן, ופיתוח שיטת המכירה LAM שמאפשרת לסוכן לסגור עסקה תוך חודש-חודש וחצי לעומת חצי שנה אצל המתחרים, במחיר מקסימום.

ברוקר נדל"ן הוא מיזם שקם במרץ 2017 ומהווה סטנדרט חדש בנדל"ן – קבוצת איכות של מתווכים המאוגדים יחד תחת אמנת שירות אחידה ומחייבת. כל מתווך חייב ניסיון של שנה, חייב משרד פיזי, חייב לעבוד בתיווך במשרה מלאה, חייב שלא יהיה לו רישום פלילי, שיהיו מאחוריו 10 עסקאות בשנה. המתווכים שעומדים בקריטריונים משלמים ל״ברוקר״ תשלום חודשי בעבור החברות – ומקבלים השתלמויות, טיפים וכו'.

הצלחה: השקה של הספר שכתבתי ״נדל״ן לכולם״ שיצא באוקטובר 2017 והגיע למעמד כאחד מ-10 הספרים המובילים להדרכה של מגזין בלייזר. באירוע היה גם ראש עיריית באר שבע וזה היה כבוד גדול.

גאווה: לראות את אבא גאה בקהל.

כישלון או פספוס: לא מצליח לחשוב על משהו.

אירוע שלימד אותי: ההקמה של ״ברוקר״. כיום יש מעל 100 נקודות שירות (30 עסקים) מאילת ועד טבריה.

קולגה או מתחרה בתחום: אלדר שיווק נדל"ן – הם מביאים משהו אחר לשוק, מאוד מקצועי, ערכי, הם חדשניים.

איפה אני עוד 10 שנים? יוזם בניינים ובונה אותם.

ה״אני מאמין״ שלי: ואהבת לקוחותיך כמוך.

אולי יעניין אותך גם...