פרידה כואבת, קטלוגים של איקאה מכל השנים, Inter ikea systems

שמישהו ינגב לנו את הדמעות: קטלוג איקאה – הסוף

אין יותר קטלוג איקאה. לא דיגיטלי ולא מחכה לכם בתיבת הדואר. באיקאה אפילו לא מתנצלים וממש לא מנגבים לנו את הדמעות, סופו של עידן

ענקית הריהוט השוודית IKEA הודיעה היום כי לאחר 70 שנות פעילות, לא נראה יותר קטלוגים חדשים של איקאה. הקטלוג האחרון שהופץ בחודש ספטמבר האחרון, יהיה למעשה הקטלוג האחרון של הרשת השבדית, בגרסתו המודפסת וגם הדיגיטלית.

 

קטלוג איקאה הפך עם השנים לבעל מורשת אדירה ולאחד מאמצעי הפרסום האייקוניים ביותר. הוא שימש גורם הצלחה חשוב עבור איקאה בכל הנושא של מתן השראה לאנשים ברחבי העולם, באמצעות הצעת פתרונות וריהוט לבית. 

הקטלוג המקורי, Inter ikea systems

לאורך השנים איקאה הפכה לדיגיטלית ונגישה יותר, תוך שהיא מוצאת דרכים חדשות ליצירת קשר עם לקוחותיה ברחבי העולם. התנהגות הלקוחות שהשתנתה וצריכת המדיה ששינתה את עורה, הורידו את הפופולריות של הקטלוג, מה שהוביל בסופו של דבר להחלטה שפורסמה היום, לסיים בכבוד את המורשת של קטלוג איקאה ולהביט אל עתיד בהתרגשות.

 

"אנחנו לא מתחילים מאפס. שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, ואנו ממשיכים לעמול כדי למצוא דרכים חדשות להעצים את הידע, המוצרים והפתרונות הייחודיים של IKEA לבית, בדרכים, ערוצים ופורמטים חדשים" אומר קונרד גרוס, מנכ"ל Inter IKEA Systems B.V.

 

איקאה 2018, Inter ikea systems

אנחנו מתקשים לעכל את הבשורה ולכן ארגנו לכם את מצעד שערי הקטלוגים הגדול. מחכים לשמוע לאיזו שנה הייתם רוצים לחזור.

שנות ה-60

שנות ה-70

שנות ה-80

שנות ה-90

שנות ה-2000

העשור האחרון

אולי יעניין אותך גם...