הקולקציה של EMILIE HELMSTEDT (צילום יחצ)

שבוע האופנה של קופנהגן בפורמט היברידי חדש

בדנמרק לא מוכנים לוותר על תצוגות אופנה קלאסיות אך משלבים אותן לתוך עולם דיגיטלי חדש ויוצרים את שבוע האופנה ההיברידי הראשון

לפני כמה שבועות הודיעו מארגני שבוע האופנה בקופנהגן כי האירוע יתקיים כמתוכנן בחודש אוגוסט הקרוב ועכשיו הם חושפים את הפורמט החדש בו יתקיימו האירועים. דנמרק מתאוששת במהירות ממשבר הקורונה, מה שיאפשר לחובבי האופנה הדנים להנות מגרסה משודרגת של שבוע העיצוב הנורדי שיארח אירועים פיזיים לצד חוויה דיגיטלית משולבת ויהפוך את האירוע ל'היברידי' הודיעו המארגנים.

 

"למרות שאנחנו משוכנעים כי פתרונות דיגיטליים לעולם לא יוכלו להחליף את החוויה הרגשית והחושנית של לראות את הקולקציות מקרוב, הגרסה החדשה תסמל את התחלתו של עידן חדש עבור שבוע האופנה של קופנהגן, בו תצוגות אופנה שמועברות בצורה דיגיטלית הן חלק קריטי וחשוב מהאירוע. אנחנו נרגשים מאוד לגלות איך ההתפתחות הזו תעזור לפתח חומר יצירתי מקורי ולטפח קשרים חדשים עם עורכים, קניינים ולקוחות קצה" אמרה ססילי טורסמארק, מנכ"לית שבוע האופנה של קופנהגן.

סתיו-חורף 2020 By Malene Birger (צילום יחצ)

אופנה ממקור שני

תצוגות האופנה המתוכננות יחלו בעשירי לחודש אוגוסט וימשכו שלושה ימים (10-12.8), במהלכם יוצגו הקולקציות החדשות של מותגי האופנה המובילים בסקנדינביה. לצד תצוגות האופנה שאנחנו מכירים בהן צועדות וצועדים על המסלול דוגמנים כשהקהל יושב מסביבם, יוצגו גם תצוגות אופנה שיוקלטו מראש ללא קהל, מה שיאפשר לכל העוסקים במלאכת הקניינות בעולם לצפות בהן ולראות את החומרים ממקור ראשון.

 

"בשנים האחרונות הצלחנו לשים את שבוע העיצוב של קופנהגן על המפה בזכות החוויה האופנתית הסקנדינבית האותנטית שהענקנו לאורחים הבינלאומיים שלנו. עכשיו, אנחנו מרחיבים את העולם הדיגיטלי בו אנחנו חיים כדי לחלוק את החוויה הזו עם העולם למרות ההגבלות. אנחנו מקווים להגיע לקהלים רבים ואף חדשים" הוסיפה טורסמארק.

Elainehersby מתוך שבוע האופנה של קופנהגן 2019 (צילום יחצ)

החל מהשמיני לאוגוסט (8.8) ממשלת דנמרק תסיר את ההגבלות הקיימות על התקהלות, מה שיאפשר את קיום האירועים אך המארגנים עדיין מדגישים, הסרת ההגבלות לא אומרת שחוזרים ל'עסקים כרגיל'. אמצעי בטיחות יהיו חלק מהחיים שלנו ביום שאחרי וככל הנראה גם בחודשים שיבואו אחריו.

 

"מותגים שמציגים בלייב צריכים להיות היום גמישים ומוכנים להתאמות בתכנון שלהם. אנחנו נמשיך להשמע להוראות והנחיות של השלטונות הדניים ונדריך את המותגים כיצד להתכונן לאירוע מיוחד זה" סיכמה טורסמארק.

תצוגה של Royal Academy Fine Arts (צילום יחצ)
סתיו-חורף 2020 של Helmstedt (צילום יחצ)
Copenhagen CPHFW Fall 20 day 2 (STYLEDUMONDE Street Style Fashion Photography)
Helmstedt (צילום יחצ)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...