מתוך עמוד האינסטגרם @ahluwalia

שבועות האופנה באירופה חזרו למסלול – כל הפרטים

עם החזרה לשגרה, אירועי האופנה באירופה מתחילים להגיע בזה אחר זה. הנה מה שהיה ומה שעוד מחכה לנו החודש

השגרה החלה לשוב ואיתה אירועי האופנה, אשר בשנה האחרונה בוטלו או התקיימו באופן דיגיטלי בלבד. רוב המציגים עתידים לחשוף השנה את תוצריהם בפורמט היברידי הכולל אירועים דיגיטליים ופיזיים כאחד. את החודש העמוס בסטייל פתח שבוע האופנה בלונדון, שזה עתה סגר את שעריו.

 

האירוע הבריטי התאפיין בנקודות ההשקה בין אופנה לסביבה, תרבות וחברה שחזרו אל חיינו ובטכנולוגיה, הממשיכה להחזיק במקומה בכבוד. הפורמט הדיגיטלי פתח צוהר בפני המעצבים השונים להציג את יצירותיהם באופן שונה ומעניין, להביע את ההשראות והערכים מפריטי הלבוש לתצורת ההצגה. השמות הוותיקים של האופנה היו חסרים ברובם, אך זה פינה את אור הזרקורים למעצבים צעירים ומסקרנים.

הקולקציה Parts Of Me מבית האופנה Ahluwalia נחשפה דרך סרט קצר מקסים. האוסף המוצג נוצר בהשראת קליפים משנות התשעים וכרזות ממספרות וינטג'. שורשיה הניגריים-הודיים של המעצבת באים לידי ביטוי לצד תסרוקות הממחישות את תפקיד השיער בזהות והבעה. לצד הקולקציה הוצגה גם סדרת תיקים של המותג המכובד Mulberry.

מותג המכוניות פרארי הפתיע בקולקציית אופנה חדשה עם חמישים ושניים לוקים, רובם מיועדים לשני המינים. הקולקציה עוצבה על ידי Rocco Iannone שהגיע למותג אחרי ניסיון עשיר בתעשייה לצד שמות גדולים כמו דולצ'ה וגאבנה וארמני. היא משלבת בדים מעניינים כמו סיבי פחמן שקורצים לעולם הרכב וקווי מתאר הלקוחים מקטלוג הרכבים של החברה.

אחת התצוגות שמילאה אותנו בהשראה והדגישה את ערכי הקהילה, החברה והסביבה יחד, היתה תצוגת האופנה של המעצבת Bethany Williams. בקולקציה הנושאת את השם 'All Our Stories' היא שיתפה פעולה עם האמנית Kitty Jarramויחד הן פיתחו אמנות אבסטרקטית מתוך סיפורם של ילדים ונשים חסרי בית, אותם הפכו להדפסים שנשזרו בחן על גבי הטקסטיל.

שנת הקורונה סגרה ובודדה את כולנווגם את המעצב הטרי Paolo Carzana, אשר הציג קולקציה שלמה בעיצובו, עליה עבד מהסטודיו שלו בווילס לבדו. קו ביגוד על התפר בין רומנטיקה, רוחניות ופנטזיה. לצביעת האוסף השתמש בבדים טבעיים ושורשים שונים, אשר מלבד הפיגמנטים מעניקים סגולות מרפאות. לבסוף, הקולקציה הוצגה דרך סרטון אשר צילם בעצמו באמצעות הנייד.

תערוכה חדשנית בהחלט, הלוקחת את הפורמט לקצה, הייתה הופעת הבכורה של המותג Auroboros. קולקציית 'ביומימיקה' הדיגיטלית, משלבת טבע וטכנולוגיה. כפי ששמה מרמז, הקולקציה שואבת השראה מתהליכים ומנגנונים של הטבע לעיצוב ופתרון בעיות אנושיות.

 

עם סיכום שבוע האופנה הלונדוני, אנחנו עוברים הישר לשבוע אופנת הגברים במילאנו, אשר החל ב-18 וננעל היום 22 ליוני. בין התצוגות הפיזיות הציגו דולצ'ה וגאבנה, אטרו וארמני עם תצוגה כפולה. לצידם, באופן דיגיטלי, שמות גדולים נוספים כמו פנדי, פרדה ודיזל עם הופעת הבכורה של המנהל האמנותי החדש של המותג הצפוי לסגור את השבוע. לצד אלו הציגו גם מותגים צעירים ותוססים ושמונה מעצבים הופיעו בפעם הראשונה.

מאיטליה ממשיכים לעיר האורות. שם, נפתח היום שבוע אופנת גברים גם כן, שיימשך עד ה 27 לחודש. עם הופעות של לואי ויטון, דיור גברים, יוג'י יאמאמוטו, הרמס, איסי מיאקי ועוד.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...