צילומי לייף סטייל לסודהסטרים ו Bubbly (צילום: מיכאל טופיול)

קסם הפרי או איך מייצרים צילומי לייף סטייל למשהו שבכלל לא רואים

כששתי ענקיות של משקאות תוססים מתחברות להפקה משותפת התוצאה יוצאת וואו. זה לא פלא שהיו מלא באבלססס על הסט

לעיתים קרובות, קמפיינים או הפקות פרסום לוקחים זמן. עד שמכירים את הלקוח לעומק, עד שמנתחים את המוצר, עד שמזהים את הצרכים, עד שעולים על הקונספט הנכון ועד שמפתחים את הביצוע המדויק… לרב, זה גם עולה לא מעט כסף ולכן, ברור גם שאין מקום לטעויות. בדיוק בגלל כל הסיבות האלה, מפתיע לגלות שסדרת צילומי הלייף סטייל הקסומה הזו לסודהסטרים, לא רק שהופקה תוך כדי הקורונה והסגר, אלא גם בלי לחשוב יותר מדי ובזריזות מרבית.

(צילום: מיכאל טופיול)

סופר נועז

"לרב, אנחנו מנסים לקבל בריף מסודר ולהבין לעומק את צורכי הלקוח" אומרת זוהר נעמן בר-יהודה, מבעלי החממה לקריאיטיב 361 והמפיקה והמנהלת הקריאטיבית של ההפקה "הפעם, ההפקה הייתה מאוד זריזה והיה קל לעבוד, בין היתר, בגלל שיתוף הפעולה המרהיב עם גוני ארדן וזיו מאירי מסודהסטרים שנתנו בריף אסטרטגי מדויק. בהמשך, הם גם לקחו חלק משמעותי בתהליך ועבדו יחד אתנו בנועזות, אומץ ויצירתיות".

מה בכל זאת היה הבריף?

"לסודהסטרים, יש שיתוף פעולה עם BUBBLY, חברת משקאות מים מוגזים המייצרת תרכיזי טעם בריאים (יחסית) בטעמי פירות. שתיהן חברות בת של פפסי. צריך לזכור, שסודהסטרים היא חברה בינלאומית בעלת שפה תקשורתית המשדרת רוח צעירה, בריאות ושמירה על הסביבה ולכן, ניקיון חזותי היה חלק בלתי נפרד מהבריף. למעשה, הצילומים הם ההשקה הראשונה לפעילות ראשונה של שתי החברות והיה צריך לשלב ביניהן". 

(צילום: מיכאל טופיול)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

סופר צבעוני

איך נבנה הקונספט?

"עבדתי עם איתן כהן ואלון זייפרט, צוות הקריאיטיב והארטדיירקשן, שמלווה באפן קבוע את האסטרטגיה של סודהסטרים ומכיר את השפה התקשורתית הגלובלית של המותג. יחד, הבנו שצריך משהו סופר צבעוני. זה היה הבסיס שממנו יצאנו ושאותו פרטנו לדימויים".

איך זה בא לידי ביטוי עיצובית?

"שילבנו את הצבעוניות הכיפית של BUBBLY ואת הצבע הכחול של סודהסטרים. הנראות מדברת על פאן ותעוזה במטרה להביע טעמים סופר מודרניים וצעירים. הרעיון היה, לחבר את הקהל של סודהסטרים למגניבות של BUBBLY, להקליל את כל זה ולהפוך את החיבור למשהו כיפי ונחשק". 

(צילום: מיכאל טופיול)

סופר זריז

איך התארגנתם בזמנים כאלה להפקה כל כך משובחת?

"זה לא היה פשוט, אבל עבדנו עם הצוות הכי הכי שיש. באמת. כל אחד מאוד נרתם ועבדנו מאוד מסודר. שיתפנו בינינו את כל הידע והמידע ולמדנו לעומק את הצבעוניות של שני המותגים. 

"בהמשך, ביקשתי מכולם ליצור לוחות השראה. תום מלניק, הסט מייקרית, הכינה בעבודה משותפת עם איתן ואיתי סקיצה של המטבח ושל הפרופס (אביזרים) שיבדלו כל טעם. עוד, עבדו איתנו נטע סקאלי המאפרת, עינת סברדלוף מעצבת השיער ומאיה לבוביץ׳ המלבישה  שיצאה מהקופסא והגיעה, בדרך לא דרך, לכל מיני מחסני תלבושות באמצע סגר.

"כולם שותפו וגם דיברתי עם כולם בזום ועברתי איתם ועם הצלמים, מיכאל טופיול, שעל צילום הדוגמנים, וארקדי רסקין על הסטילס, על הויז'ן שלנו. כשהכל היה מסודר ואחרי שגם ציירתי את הסיטואציות, כל אחד ידע מה בדיוק הוא צריך לעשות". 

(צילום: מיכאל טופיול)

סופר יצירתי

מאיפה השגתם את הפרופס?

"תום מלניק ייצרה אותם במיוחד לצילומים. החץ וקשת למשל, נחתכו בלייזר. החכה הוכנה במיוחד. האהילים וכל מה שהיה בסט הוכן או נצבע במיוחד. ככה שבעצם, לא היינו תלויים בחסדי החנויות".

איך נבחרו הדוגמנים ואיך הם משרתים את הקונספט? 

"חיפשנו לוקים בינלאומיים וצעירים יחסית שידברו לקהל שלנו. רובם מחברת דוגמנים חדשה שנקראת DRAFFT  שהיא מאוד לא קונבנציונאלית. בדיוק כמו הצבעים שלנו. עוד שניים, הם מסוכנות IMAGE ואחת עצמאית.

"דוגמנית הידיים האלופה, החליפה לכל צילום את הלק שלה, ככה שגם בצילומים ללא הדוגמנים היינו מגוונים ומעניינים". 

(צילום: מיכאל טופיול)

סופר טעים

איך כל זה משרת את המוצר שהוא בעצם אבסטרקטי?

"המוצר הוא טעמים של פירות. רצינו להדגיש את השונות של משקה שהוא תמיד שקוף אבל עם טעם משתנה".

יש הבדל בין הפקות כאלה בארץ ובחו"ל לאותו מוצר? למה?

"הפקת הצילומים שלנו היא חלק ממהלך גדול יותר. בעצם, אנחנו ייצרנו את האימאג׳ים לארה"ב. אבל אני מאמינה שהיום, פחות ופחות, יש או אמור להיות, הבדל בין השקה לחו״ל לבין כזו בארץ".

(צילום: ארקדי רסקין)

קרדיטים:

לקוח: סודהסטרים

קריאיטיב וארט: אלון זייפרט ואיתן כהן

הפקה וארט דיירקשן: זוהר נעמן בר-יהודה מ- 361 מעלות

צילומי דוגמנים: מיכאל טופיול

צילומי סטיל לייף: ארקדי רסקין

ארט דיירקטור: תום מלניק

הפקה בפועל: דניאל

ארט: גיל גיספן 

הלבשה: מאיה לבוביץ׳

איפור: נטע סקאלי

שיער: עינת סברדלוף

אולי יעניין אותך גם...