(Coca-Cola® Masterpiece)

קוקה-קולה מחייה יצירות אמנות

מאנדי וורהול, ורמיר וואן גוך, הקמפיין החדש של המותג מפגיש בין אמנות קלאסית לעכשווית ושופע יצירתיות

התלבטנו אם לכתוב על הקמפיין החדש של קוקה קולה שנקרא 'יצירת מופת'. מצד אחד, אנחנו לא מקדמים מותגים מסחריים אבל מצד שני, הקריאטיב המרענן של הקמפיין והאג'נדה היפה שלו הזכירו לנו שיש אפשרות לשלב בין פרסום לערכים, בין טכנולוגיה לאמנות קלאסית ומודרנית.  המותג האייקוני שימש פעמים רבות השראה לאמנים ויוצרים מזרמים שונים. הדוגמה המוכרת ביותר היא של אנדי וורהול ויצירת הפופ ארט שלו הייתה לנקודת הזינוק של הסרט. במרכז הקמפיין, סרט קצר בו נראים קבוצת סטודנטים במוזיאון משרטטים, סביבם יצירות אמנות וסטודנט אחד מנומנם הזקוק לריענון והשראה.

 

בקבוק קוקה קולה צונן עובר אל ידיו של מלח ב'ספינה הטרופה' הקלאסית של וויליאם טרנר, נוחת ביצירת המופת האקספרסיוניסטית 'הצעקה' של האמן הנורווגי אדוורד מונק, מבקר ב-'חדר שינה בארל' של ואן גוך, עובר אצל קלאסיקה של ורמיר 'נערה עם עגיל פנינה' שפותחת את הבקבוק ומגישה אותו לידיו של הסטודנט לרענן ולמלא אותו ביצירתיות. לצד העבודות הקלאסיות, מוצגות מספר עבודות עכשוויות של יוצרים צעירים מרחבי הגלובוס; אפריקה, הודו, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית. בכל פעם, הבקבוק מקבל את האסתטיקה של היצירה בה הוא מבקר ונטמע בציורים השונים.

"'יצירת מופת' היא לא סיפור בו מופיעה קולה, הקולה היא הסיפור", מסביר פראטיק ת'קר, ראש תחום אסטרטגיה קריאטיבית ושילוב תוכן של קוקה קולה. "נאמן לרוח המותג ולא שונה מהדרך בה שרשרת האספקה ​​מסונכרנת ומשתפת פעולה כדי לספק קוקה קולה קרה כקרח לצרכנים בדיוק בזמן הנכון. המותג אוסף מגוון של יצירות אמנות המשתרעות על פני ז'אנרים, גיאוגרפיות ודורות, מתאחדים כדי לרומם נער שוקע. יצירת חיבור אנושי והבאת קסם לרגעי היומיום זו ההצלחה האמיתית". הקמפיין שעלה החודש, מלווה בגלריה דיגיטלית שחושפת את המבקרים לעשרות עבודות נוספות לצד ראיונות של היוצרים הצעירים.

 

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...