העץ התחפש, רשת אלוני (יחצ)

על מסע מסביב לעולם בלי לצאת מהבית כבר שמעתם?

תצוגת אופנה של מכשירי חשמל, נופי הגלובוס אצלכם בחצר, איך תחלמו על גנים וטירות ולמה התחפשו אריחי הגרניט פורצלן?

חדש במטבח

צבעים שעד לאחרונה נשארו הרחק מחלל המטבח, כובשים עכשיו את התנור וקולטי האדים ומשתלבים בצורה מעניינת בעיצוב האורבני של הבית. הטרנד האורבני, שנכנס בשנים האחרונות חזק לעיצוב הפנים, כולל אלמנטים תעשייתיים, גוונים אפרוריים וחומרים הלקוחים מהחוץ כמו בטון, אבן, מתכת וזכוכית. המגמה, שנראה כאילו היא כאן כדי להשאר עוד זמן רב, מאופינת גם בחללים פתוחים המחייבים את התאמת המטבח ומראהו לחלל הציבורי בבית. קולקציה חדשה, המתאימה בדיוק לאווירה המתוארת, מציע מותג מכשירי החשמל TEKA, שלא רק משלב במכשירי החשמל זכוכית, פלדת אל-חלד וגרניט, אלא גם צובע אותם בגוונים חדשים. אז אם לא בא לכם יותר על השחור והלבן, תוכלו לבחור בין אפור בהיר בגוני קיטור, אפור של בטון חשוף, גוני דבש המזכירים לבנים בבנייה האירופאית, שחור עמוק לילי ולבן שיש צחור. בתצוגת האופנה של מכשירי החשמל שווה לשבת בשורה הראשונה.

הכל דבש (צילום יחצ)
במראה האורבני (צילום יחצ)

העולם בחצר האחורית

כדי לטייל  באפריקה, בקליפורניה או ביפן אתם כבר לא צריכים להזמין טיסה אלא רק לשבת בנחת במרפסת או על הדק, בחצר או בבריכה וליהנות מהנוף הנשקף מהבית שלכם. קולקציה חדשה של עילית הלבשה לבית, שזכתה לשם Around The World, משלבת את מיטב הנופים מרחבי הגלובוס ומציעה בדים מעוצבים, עמידים ומתאימים לכל תנאי החוץ. הפריטים הקיציים משלבים בדים שקופים, אריגה קלאסית והדפסים בהירים. נשאר רק לדאוג לקוקטיל.

אבל בבית (יחצ)
מסביב לעולם (יחצ)

הכפרים של אנגליה

מי שמכיר את דגם המשבצות הכחולות המזוהה כבר יותר מארבעה עשורים עם מותג מזרוני היוקרה HASTENS, ישמח לדעת שהמותג חבר שוב למעצב האופנה השוודי לארס נילסן ליצירת דגמים חדשים. נילסן, יצר את הדגמים הקודמים תוך ציור ידני בצבעי מים, גואש ועפרונות. עכשיו, הוא מקבל השראה ממסעותיו באזורים הכפריים של אנגליה יחד עם בן זוגו, הריסון. תוך כדי מסע, כך מסתבר, סקרו וטיילו השניים בגנים של טירות ובתים מהמאות הקודמות. החוויה והגוונים – ובעיקר המפגש עם פרחי האירוס האנגלי – יצרו את ארבעת הדגמים החדשים של המצעים בקולקציה החדשה. לנו זה עושה חשק לנסוע.

השראה ממסעות (צילום יחצ)
וצפגש עם האירוס האנגלי (צילום יחצ)

אמנות על הרצפה

על אריחי גרניט פורצלן המדמים עץ בטח כבר שמעתם. אבל כשהם מגיעים בשלל גוונים וצורות – זה כבר משהו אחר. סדרת האריחים האמנותיים החדשה של רשת אלוני מתאימה לריצפה ולקירות ומאפשרת שילובים מלאי דימיון ובעלי חותם אישי. מצד אחד – מראה של עץ. מצד שני – לא דורש תחזוקה. תעשו את החשבון לבד.

מראה של עץ (יחצ)
עם תחזוקה קלה (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...