שנת הנמר כאן, תמונה: יח"צ Moooi

עולם העיצוב חוגג את שנת הנמר

המותגים הכי גדולים במהדורות מיוחדות ונועזות לכבוד ראש השנה הסיני

הסינים מאמינים שהשנה החדשה מביאה איתה מזל טוב, אבל היא הביאה איתה טונות של סטייל. השבוע נחגג ראש השנה הסיני ומותגי האופנה והעיצוב החשובים לא נשארו אדישים והצטרפו לחגיגות עם קולקציות מיוחדות לכבוד המאורע. השנה היא שנת הנמר, חיה שמגלמת חוסן, ביטחון ואומץ, שבאו לידי ביטוי בעיצובים הנועזים, שיתופי פעולה מעניינים, פרשנויות ייחודיות ועיצוב חייתי במיוחד.  

 

חיות מחמד הן בני לוויה שמשעשעים ומנחמים אותנו, האור בחיינו. עם הרעיון הזה, מותג העיצוב Moooi ובראשו מרסל וונדרס, עיצב ב-2018 את ה- Pet Lights, סדרת גופי תאורה בדמות חיות מתוקות. מדובר במנורות שולחן עשויות זכוכית חלבית עם פרטי קרמיקה בציפוי זהב. הפינגווין, הארנב והינשוף, לכל חיה תכונות ומאפיינים משלה ועכשיו, אימצו השלישיה חבר חדש, איך לא, נמר קטן.

חבר חדש לחבורה העליזה, תמונה: יח"צ Moooi

על אחת המהדורות המפתיעות לקראת השנה החדשה אחראי מותג האופנה האיטלקי מוסקינו. המותג, שידוע בעיצוביו הנועזים לבגדי עילית, בחר לציין את השנה החדשה עם נמר חביב במיוחד. בקולקציית קפסולה ייחודית מככב לא אחר מטוני, הנמר המפורסם של חברת דגני הבוקר קלוגס. בין הפריטים סריגים וקפוצ'ונים שנושאים את דמותו, חליפות ג'ינס עם הדפס נמרי בועט וחולצות שמחקות את הגרפיקה המפורסמת שעל אריזה הקרטון הכחולה.

בבית האופנה היוקרתי ברברי, החליפו את פאטרן המשבצות האייקוני בנמרים המסתתרים בין הדפסי הקולקציה החדשה. תיקי המותג קיבלו גם הם תפנית חגיגית ונשטפו בטקסטורת פסי נמר בגוון כתום עז שקשה לפספס.

במותג האופנה העילית דיור הלכו על גרסה הומוריסטית לפנתר המסורתי מאת האמן Kenny Scharf, שאיוריו מעטרים את קולקציית האביב של המותג בפלטת גוונים כחולה ואדומה.

גוצ'י לא נשארו מאחור והשיקו גם הם מהדורה נמרית, קולקציה עשירה של קו ביגוד ואביזרים שכוללים את החיה צבועה בעבודת יד ומשתלבת לצד מוטיבים אייקוניים של המותג וגרפיקה עם שם הקולקציה 'Gucci Tiger'.

במארק ג'ייקובס קיבלו דגמי התיקים המוכרים שלו, תיק נשיאה ותיק מצלמה, מראה חייתי בטקסטורת נמר קלאסית שובבה.

כמחווה לשנת הנמר, דולצ'ה וגבאנה השיקו קולקציה חדשה שמוקדשת כולה לחיה האלגנטית ולטבע הפראי סביבה. שילובים אמיצים של פאטרנים, פלטת צבעים עשירה והדפסי הלאופרד האייקוניים ששוזרו הפעם לצד פסים נמריים.

שנה טובה!

אולי יעניין אותך גם...