Our life is frittered away by detail... simplify, simplify. ⁣ henry david thoreau, Microtopia (מתוך הפייסבוק של Shelter)

סדרות, סרטים ומגזינים בעיצוב אדריכלות ולייף סטייל אצלכם בסלון

אם לא פעם ולא פעמיים מצאתם את עצמכם סורקים את נטפליקס או כל שירות סטרימינג אחר בעקבות תוכן שכזה ונוכחתם לגלות שכבר ראיתם הכל – הכתבה הזו בשבילכם

לא בכל יום יש לנו חדשות טובות לבשר לכם, בייחוד לא בתקופה האחרונה אבל היום דווקא כן. שירות סטרימינג חדש, שהושק באוסטרליה בסוף החודש שעבר, מקדיש את כל כולו לעיצוב, אדריכלות ולייף סטייל. לא, לא מדובר בתוכניות מייקאובר לבתים, אלא בתוכן איכותי שמגיע מכל העולם ל Shelter והוא נגיש לכל במחיר ממש מצחיק.

 

השירות, נוצר על ידי השחקן והמפיק האוסטרלי דסטין קלייר (Dustin Clare) ואשתו, בעקבות החיפושים הבלתי נגמרים שלהם אחר תוכניות בתחומי העיצוב והאדריכלות שהם כל כך אוהבים. כבר בהשקה, הוא מכיל כמאתיים שעות צפייה של סרטים קצרים וארוכים, סרטים דוקומנטריים, תוכן וידאו ממגזינים בינלאומיים של עיצוב ואפילו סדרה מקורית שלהם.

איך זה באמת מאחורי הקלעים

בין כמה סרטים נבחרים ויותר מוכרים, תוכלו לגלות שם הרבה תוכן פחות מוכר ומדובר, שכנראה עוד לא נתקלתם בו במקומות אחרים וזו אולי ההזדמנות שלכם להיות הראשונים לגלותו ולספר לחבר'ה. חוץ מכל אלה, Shelter גם חברו למגזין DWELL ומפרסמים את כל תכני הוידאו המקוריים שלהם וגם השקיעו רבות בסדרה המקורית שלהם.

 

בסדרה המדוברת יש שישה פרקים, היא נקראת Inspired Architecture והיא מספרת את סיפורי 'אחורי הקלעים' של בניינים מיוחדים. מטרת הסדרה, על פי דסטין קלייר שגם הפיק אותה, היא להראות קצת יותר ממה שמראים היום בכל תוכניות הריאליטי בתחום, לשים את הפוקוס על האמנות שבדבר ולהאיר באור גדול את תהליך העיצוב במקום את כל הדרמה שמסביב. כל פרק הוא 15 דקות בלבד וכל הפרקים כיום מתמקדים באדריכלות אוסטרלית, כולל גם מתחמי קמפינג קבועים.

לאן זה הולך? הם ממשיכים לקבל עוד ועוד סרטים וסדרות לספריה וחולמים על צילומי העונה השנייה של הסדרה מחוץ לגבולות אוסטרליה. 5.99$ בחודש וגם אתם תוכלו לצפות בהכל, אצלכם בבית, בסלון או בכל מקום אחר. שבועיים ראשונים חינם, מחכים לשמוע איך היה.

אולי יעניין אותך גם...