Spun by Magis, באדיבות טולמנ'ס דוט

סביבון אמיתי: הכיסא המפורסם של מאגיס מוביל קמפיין תרומה לקהילה

"אנחנו מאמינים שעיצוב הוא חלק מהחיים עצמם ומאמינים שעשייה חברתית היא דרך הכרחית להרבות אור בעולם." הסבירו בטולמנ'ס דוט את התחרות לכבוד החג

באווירת חג האורות הזמינה טולמנ'ס דוט מובילי דעת קהל בהם גם אדריכלים ומעצבים לקחת חלק בתחרות משעשעת שכולה תרומה לקהילה. בהזמנה לפעילות כתבו "אנחנו בטולמנ'ס דוט מאמינים שעיצוב הוא חלק מהחיים עצמם ומאמינים שעשייה חברתית היא דרך הכרחית להרבות אור בעולם. אם היא נעשית בדרך כיפית ומשמחת – אז בכלל".

 

האתגר הזמין את המשתתפים להסתובב כמה שיותר פעמים על כסא ה Spun שעיצב Thomas Heatherwick ל Magis מבלי שרגליהם ייגעו בקרקע. הזוכה אשר יצליח להסתובב הכי הרבה פעמים במשך דקה יוכל לבחור עמותה חברתית לה תתרום טולמנ'ס דוט ריהוט ואביזרים בשווי 18,000 ₪.

כסא SPUN הוצג לראשונה במיצב אמנות, ונראה כמו סביבון ענק בעל מבנה פיסולי יוצא דופן. הישיבה על הכסא מאפשרת סיבוב משחקי חווייתי של 360 מעלות. הכסא זכה בפרסי עיצוב, הוצג במוזיאונים ובגלריות לאדריכלות והפך במהרה לאיקוני. הוא עוצב על ידי Thomas Heatherwick הבריטי למותג האיטלקי Magis בשנת 2010 ושינה את מה שחשבו עד אז על 'ישיבה' או על 'כסא'.

התחרות הייתה קשה ומאתגרת כאשר בין היתר התגייסה למשימה נבחרת מוכשרת של אדריכלים ומעצבים, בהם: דניאל חסון, ניצן הורוביץ, דנה אוברון, תמר יעקבס, ערן בינדרמן, קימל אשכולות.

 

אולי יעניין אותך גם...