קראף, אגרטל, שולחן חג
קראף או אגרטל - אתם תחליטו (צילום יחצ טולמנ'ס דוט)

מתלבטים על מתנות לחג? וולט וטולמנ'ס דוט משיקות חנות בשביל זה

זה לא כל כך פשוט למצוא מתנה לאמא, לאבא, לסבא או לדודה שהולכת לארח אתכם. טולמנ'ס דוט החליטו לחסוך לכם את הסיבוב בקניון ולהביא את המתנות עד הבית, עם וולט כמובן

למי בא ללכת להסתובב בקניות ולתור אחר מתנות לחג בימים אלה? כמעט לאף אחד. מי שהבינו זאת לראשונה והחליטו לחבור לחברת משלוחי האוכל שהשתלטה עלינו בשנתיים האחרונות היו טולמנ'ס דוט, בדיוק עם חגיגות שלוש שנים להיווסדה ורגע לפני שכולנו הולכים להתארח בחג וצריכים לתת קצת תשומת לב למארחים.

 

המיזם החדש עלה לאוויר כבר אתמול באפליקציית Wolt ומציע פריטי נוי, צלחות וקערות הגשה, אביזרי מטבח, ספלים, נרות קנקנים אגרטלים ועוד מלא מוצרים שתשמחו לתת מתנה למישהו אהוב או לשמור לעצמכם. בחנות מוצעות למעלה ממאה חמישים הצעות למתנות בטווח מחירים שבין 59-599 ₪, הכל כמובן, במשלוח מהיר דרך האפליקציה לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

כלבים יפים, פמוטים, שולחן חג
פמוטים שכאלה (צילום יחצ טולמנ'ס דוט)

"אנו שואפים תמיד לייצר את הניצוץ עבור קהל לקוחותינו." אומרת שירלי שוורץ קאופמן, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של טולמנ'ס, "לאחרונה חווה הרשת גידול משמעותי ברכישות האון ליין ובזכות שיתוף הפעולה החדש, שירות המשלוחים שלנו יתבצע במינימום זמן ובמקסימום זמינות" היא מסבירה.

מסחטה, פיליפ סטארק, טולמנ'ס דוט, מתנות לחג
גם המסחטה המפורסמת של אלסי שם (צילום יחצ טולמנ'ס דוט)

שיתוף הפעולה משקף את השינוי שקורה בעולם העיצוב בשנה האחרונה בייחוד בתחום הדיגיטל. הצרכן החדש רוצה שהכל יהיה נגיש מיידית, מחפש חדשנות ויודע להעריך שירות טוב כשהוא מקבל אותו. במקרה הזה, נראה ששלושת הדברים מצליחים לקרות במקביל ולייצר חוויה חדשה ומבטיחה.

אגרטל, מתנות לחג, טולמנ'ס דוט
אגרטלים יפהפיים (צילום יחצ טולמנ'ס דוט)
קרש הגשה, שולחן חג, מתנות לחג
קרשי הגשה שישדרגו לכם את החג (צילום יחצ טולמנ'ס דוט)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...