מוזיאון העיצוב, קמיל וואלאלה, Camille Walala
הקולקציה במלוא הדרה. צילום באדיבות מוזיאון העיצוב בלונדון

מעצבת, מוזיאון וחברת אלכוהול פותחים סופרמרקט לאמנים

זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה אבל זה קרה במציאות, בלונדון, השבוע, אחת המעצבות המבטיחות של השנים האחרונות חברה למוזיאון העיצוב ולחברת ג'ין מוכרת

מכיוון שהמוזיאונים וחללי האמנות נותרו סגורים בלונדון, החליטו במוזיאון העיצוב בעיר לחבור לחברת הג'ין BOMBAY SAPPHIRE ולמעצבת Camille Walala כדי לפתוח מחדש את חנות המוזיאון עם המסר החיוני כי יצירתיות היא חלק חיוני מאוד בהוויה האנושית וצריכה להיות נגישה לכולם.

 

למשך חמישה ימים, המוצרים בחנות התעטפו בסגנון הוויזואלי הייחודי של המעצבת קמיל וואלהלה, דוגמאות וצבעים נועזים והפכו למיצב משותף לו קראה Supermarket. וואלהלה התפרסמה בעולם כמעצבת לונדונית שיוצרת בטקסטיל, גרפיקה וחומרים אחרים ומייצרת חללים סגורים ופתוחים צבעוניים, שמחים, מלאי שיק וסטייל צעיר ובועט.

מוזיאון העיצוב, קמיל וואלאלה, Camille Walala
תיקים לירקות ופירות, Isadora Lima

על מדפי הסופמרקט המשותף שיצרה עם מוזיאון העיצוב ובומביי ספייר, הועמסו פריטים חיוניים ארוזים ביצירות אמנות שנוצרו על ידי אמנים צעירים ומבטיחים. הפריטים כולם עומדים למכירה וכוללים שימורים, תה, קפה, לחם, רוטב לפסטה, שיבולת שועל, אורז ונייר טואלט. ישנה גם מהדורה מוגבלת של ג'ין וטוניק שנוצרה על ידי האמן והאנימטור Ruff Mercy, כי איך אפשר בלי.

 

כל ההכנסות מחנות הפופ אפ יועברו לקרן החדשה למעצבים צעירים, אותה הקים מוזיאון העיצוב. "רציתי לעשות משהו שהוא קצת פופי וכייפי" אמרה וואלהלה, "אני רוצה להעלות חיוך על הפנים של האנשים. אני מקווה שזה יהיה משמח. כולנו יצירתיים אבל לא כולם תמיד מבינים את זה. אולי נלך לטייל ונקטוף כמה פרחים בדרך, אולי אנחנו מבשלים כל יום, הכל זה יצירתיות." אמרה וואלהלה לגרדיאן.

קופסת אורז של Joey Yu
שקית לחם, תיק לחם
שקית הלחם של Charlotte Edey
Fever Tree tonic by Ruff Mercy

החנות אמנם תיסגר ביום ראשון הקרוב אך הפרויקט, העיצובים והחשיפה שקיבלו האמנים, יישארו איתנו.

אולי יעניין אותך גם...