נטפליקס, הלסטון
הלסטון בנטפליקס

מהמסך אל ארון הבגדים: נטפליקס קורצת לשוק האופנה

סדרות טלוויזיה רבות מכתיבות אופנות וטרנדים, אבל בסדרה הזו תוכלו גם ללבוש אותם. נטפליקס והלסטון יוצאות בשיתוף פעולה מלא בסטייל

נטפליקס יוצרת התוכן השתלטה בשנים האחרונות על מסכי הטלוויזיה שלנו. עם הרבה לילות ללא שינה בבינג'ים בלתי נגמרים מפרק לפרק הבא וזה שאחריו. האם עכשיו היא הולכת לכבוש גם את עולם האופנה? נטפליקס השיקה החודש סדרה חדשה בשם 'הלסטון', העוקבת אחרי חייו של מי שכונה נער הזהב של האופנה, מעצב העל האמריקאי רוי הלסטון פורוויק.

 

הלסטון פתח את בית האופנה שלו ב-1968 והיה למעצב מוביל וסמל של שנות השבעים הפרועות. הסדרה המבוססת על סיפור חייו, מתהדרת בפריטי לבוש יפהפיים המשוחזרים הישר מארכיון בית האופנה. עכשיו, נטפליקס ומותג העל הלסטון, יוצאים בשיתוף פעולה מרגש וכבר בחודש הקרוב תוכלו לרכוש את שמלות הערב המופיעות על גבי המסכים שלכם. מדובר בקולקציה של עשרה פריטים אשר יעמדו למכירה במחירים די נגישים, בין 995-1595 דולרים.

אמנם רוי הלסטון פוטר ולאחר מכן נפטר, אך בית האופנה על שמו המשיך לעבוד ולנסות לשחזר את ימי הזוהר שלו. הקולקציה מבוססת על יצירותיו של הלסטון אשר קיבלו פרשנות מודרנית. התלבושות הותאמו לימינו על ידי המעצב הנוכחי של המותג, רוברט רודריגז, אשר זכה להמשיך בדרך זו את מורשתו של הלסטון.

 

הדגמים המהווים הומאג' למעצב הגדול, מדגישים את אהבתו לצבעים ובד הג'רזי הנוצץ קלות המזוהה עמו. בין הדגמים, דגם בוורלי, שמלת שיפון ומשי מדורגת באדום דרמטי, שמלת עליסה מבד לורקס מוזהב ועליה שמש גדולה או אנג'ליקה, שמלת כתף אחת מבד ג'רזי ויסקוזה.

זו לא פעם הראשונה שנטפליקס נושקת אל עולם האופנה. ב-2019 בשיתוף פעולה עם חברת H&M הם ייצרו מהדורה מוגבלת של קו ביגוד המחקה תלבושות מהסדרה המצליחה ‘Stranger Things’. משיתופי פעולה מסוג זה כולם יוצאים מורווחים. חברת האופנה העילית הלסטון חושפת את עצמה בפני קהל חדש וצעיר בניסיון להחזיר לעצמה את חיי הזוהר שדבקו בה בשנות השבעים, ולשותפתה נטפליקס, זוהי עוד הושטת זרוע לשווקים ומחוזות חדשים. ואנחנו, מקבלים קולקציה מבית אופנה יוקרתי בעיצוב ומחיר נגיש.

 

אז פעם הבאה שאתם יושבים בבית בפיג'מות שלכם, צופים בסדרת הטלוויזיה התורנית ומפנטזים על התלבושת המושלמת של אחת הדמויות האהובות עליכם, תבדקו, מי יודע אולי בקרוב תוכלו לרכוש אותה לעצמכם ולהנות ממנה בחיים האמיתיים.

אולי יעניין אותך גם...