שאנל, בושם, מספר 5, 100 שנים
מתוך עמוד האינסטגרם chanelofficial@

מהדורה מוגבלת: חגיגות 100 שנים לבושם שאנל מספר 5

גם אחרי מאה שנה על המדפים, מותג האופנה העילית שאנל מביא משב רוח רענן ומפיץ את ריחו האהוב במהדורה מוגבלת חדשה ובועטת

שאנל מספר חמש הוא אחד הבשמים הפופולריים ואהודים בעולם, ריחו הפרחוני והמתקתק חוגג את חופש הנשיות ומגיש אותו בדרך יוקרתית ואלגנטית. זהו הבושם הראשון שהושק לבית האופנה הצרפתי שאנל בשנת 1921. בזמנו, הוא היה חדשני ומהפכני, לא התבסס רק על ניחוח מפרח בודד כמו קודמיו, אלא היה מורכב מחמישים ריחות שונים. עיקר ניחוחותיו כזר של ורדים, יסמין ווניל, אשר יחד מפיקים את ריחו האהוב.

 

למקרה ותהיתם מדוע נקרא מספר חמש, זהו מספר שליווה את המעצבת גבריאל 'קוקו' שאנל עוד מימי ילדותה בבית יתומים והיה בעל אסוציאציות חזקות אצלה. גם כשארנסט ביו, אמן הבשמים שלה, הגיע עם מבחנות מלאות בדוגמאות ריחות שונים להרכבת בשמה החדש, מספר חמש הוא זה שנבחר והיא סברה שהשם יביא עימו מזל. זה אכן קרה, והוא הפך לאחד הבשמים הנמכרים ביותר והפופולריות והרלוונטיות שלו נשמרות גם כיום, אחרי מאה שנים בשוק.

לכבוד חגיגות המאה, המותג ממציא את עצמו מחדש ומשיק קולקציה חדשה בשם 'מפעל שאנל מספר חמש'. זוהי סדרה שכוללת שבע עשרה מוצרים שונים כולם בניחוח האייקוני של הבושם המוכר. בתעשיית הבשמים, הבקבוק והאריזה הם חלק לא פחות חשוב מתכולתם. אריזותיהם של המוצרים השונים במהדורה המוגבלת עוצבו במראה תעשייתי, שנראה כאילו ירדו מפס הייצור, כולם צבועים בשחור ולבן. הניחוח היוקרתי מתחבא הפעם בסדרת מוצרים לגוף, שיער ולאמבט שמוסווים באריזות של חפצים שגרתיים. קפסולות של ג'ל למקלחת מגיעות בתוך פחית צבע, תחליב גוף בבקבוק כמו של חומרי ניקוי והקרם גוף מסתתר בתוך שפורפרת גואש. זוהי גישה המנציחה את היופי והאלגנטיות של המותג בדרך הומוריסטית ועליזה.

לכבוד המאורע נפתחה חנות פופ-אפ במרכז פריז למשך ימים בודדים. אם פריז לא נמצאת בהישג ידכם כרגע, תוכלו לרכוש את המוצרים גם בחנות אונליין. ביקור בחנות הדיגיטלית ייקח אתכם למסע במפעל הדמיוני של הבושם, בין מסועי הייצור והזרועות הרובוטיות שמרכיבות את קו המוצרים החדש של המותג. המותג היוקרתי מפתיע בצעד נועז שלא לוקח את עצמו ברצינות רבה. הוא מוכיח שהוא נשאר מהפכני, רלוונטי ופופולרי מתמיד, גם אחרי מאה שנים של פעילות.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...