מימין: gabrielerizzi_gr@ | משמאל: beno.tattoo@

מאופנה ועד צילום: 12 אנשים חשובים שאתם רוצים לעקוב אחריהם ב2022

ארט דיירקטורים, צלמים, מקעקעים, מעצבים ועוד אמנים ייחודיים שבטוח תרצו לשאוב מהם השראה בשנה הקרובה. אז מי נכנס לרשימה? היכנסו וגלו

1. juleniztueta@

קרעי תמונות, גזרי עיתון ואין סוף פאטרנים בהם משתמש האמן הספרדי ג'וליאן איזטוטה כדי ליצור יצירות חדשות. בעבודה ידנית, הוא גוזר, קורע, מקפל ומחבר מחדש את החומרים שאיתם הוא עובד בשאיפה להוציא מהם משמעות חדשה על ידי צורות אדריכליות גיאומטריות מעניינות או קולאז'ים מעולמות האופנה.

2. emily.lipson@

הצלמת הקווירית אמילי ליפסון עושה עבודות מסחריות יפהפיות של אופנה ופורטרטים, אך בזמן האחרון היא שמה לעצמה מטרה להתעסק יותר בעולם התוכן הקווירי ולהתחבר יותר לחיים האמיתיים. ליפסון מאמינה שהצילומים שלה חייבים לתת תחושה שהם מתקיימים גם מעבר למסך; היא בוחרת לצלם אנשים שלטענתה 'יכולים להעביר סיפור בתמונה', ואת הצילומים, שנראה כאילו חזרו מהניינטייז, מדפיסה, סורקת, קורעת אותן ואז סורקת שוב – טכניקה שמנסה לייצר מראה של הדפסה וניחוח של אותנטיות.

3. Luisdejavier@

מחוכים מהודקים בהקפדה, בדי עור שמאחוריהם עומדת אג'נדה ואווירה של פאנק בועט יוצרים יחד את עיצוביו של לואיס דה חביאר מעצב האופנה הספרדי המבטיח. הוא התחיל את דרכו תחת וויויאן ווסטווד וגארת' פו והיום, לאחר שהספיק להלביש דמויות אייקוניות כמו קים קרדשיאן וריהאנה, הוא ממשיך להתוות את הקו העיצובי שלו ונתפס כאחד המעצבים המוכשרים ומלאי החזון הקיימים בתעשייה.

4. anastasia.bull@

עוד מעצבת אופנה צעירה אך מאוד מוכשרת ששווה להכיר היא אנסטסיה בול שסיימה את לימודיה באוניברסיטת FHNW השוויצרית לעיצוב ואמנויות ממש לא מזמן ב- 2020. העבודות שלה צבעוניות, נועזות ומלאות באין סוף הדפסים וקפלי בד המהפנטים את העין, והמטרה שלה ביצירה שלהן, היא לחזק את האהבה העצמית באמצעותם ולהגשים איתם את כל הפנטזיות הלא ממומשות.

 

 

5. beno.tattoo@

בן, או בשמו המוכר יותר BENO הוא מקעקע תל אביבי המתמחה בריאליזם וצבע. את הסגנון שלו אתם תזהו מרחוק; העבודות שלו עדינות, מלאות נקודות מזעריות שיוצרות את השלם ומלאות בצבעים עזים שנראים כאילו נמשכו במכחול. ומה החלק הכי טוב בסיפור? שהוא ממש קרוב אליכם ואתם יכולים להגיע אליו בכל רגע.

 

6. Andrew D'Angelo@

הוא מכנה את עצמו מאפר-אמן ומעיד על עצמו שהתשוקה שלו לתחום כל כך חזקה ואם לא היה מאפר היום, הוא כנראה היה עושה את אותו הדבר על משטח אחר. איפור בעיניים שלו, הוא לא רק יופי ואסתטיקה, הוא יכול לתת פרשנות מעניינת לרעיון או קונספט מסוים שלא בהכרח צריך להיות "יפה". העבודות שלו מורכבות ממרקמים ומצבעים דומיננטיים שהוא מתאים לכל אחד ואחת מחדש.  

7. teslermendelovitch@

אם השם טסלר מנדלוביץ' נשמע לכם מוכר זה כי הוא שמם של צמד המעצבים הישראליים אורלי טסלר ואיתמר מנדלוביץ' המוכשרים בתחום. החזון שלהם הוא להגדיר את העץ כחומר רך וגמיש שאיתו הוא יכול ליצור צורות גיאומטריות חדשות ומפתיעות; במשטחים הגמישים שהם יוצרים הם מבצעים חיתוכים מיוחדים שהופכים את  המוצרים לתלת ממדים שניתנים לאין סוף יישומים.

 

8. jucophoto@

העבודה המשותפת של ג'וליה ג'ונסון וקודי קלאוד התחילה בשנת 2002 ומאז הם לא עוצרים. הצמד היצירתי בטירוף העונה לשם Juco, עובד על צילומים, קריאייטיב והפקות מסחריות לאמנים הגדולים בעולם; עבודות הצילום והעריכה שלהם עיטרו מגזינים חשובים כמו The New Yorker, Vogue ועבודות קריאייטיב מעולות עטפו אלבומים מוזיקליים כמו Dirty Computer של ג'אנל מונה ועוד רשימה ארוכה.

9. brahmino@

מחפשים השראה סוריאליסטית קסומה? צילומיו של הצלם ומנהל הקריאייטיב האיטלקי סימון ברמנטה הם בדיוק בשבילכם. הוא התחיל את דרכו בעולמות התקשורת והפרסום והתאהב בצילום כשהתחיל להתעסק עם צילומי שחור-לבן במצלמת Canon 300 מיושנת. צילומיו מלאים ברגש, מחוברים לטבע ומשלבים צבעים חיים שיחד מבטאים נרטיב חלומי ואווירה מהפנטת.

10. Jessiebearden@

תנו לה כל חומר שתרצו וכל משטח עבודה שעולה לכם בראש והיא כבר תדאג ליצור מהם ציור עוצר נשימה. ג'סי בירדן היא ארט דיירקטורית, מעצבת ואמנית שיוצרת פורטרטים מופלאים עם פרחים, כדורי טניס, נוצות, שטרות ואפילו ביסקוויטים וממרחים. העבודות הלא קונבנציונליות שלה הובילו אותה לעבוד עם חברות ענק כמו MaCDONALD'S, GAP, MTV ואמנים כמו Taylor Swift ועוד MAX Frost ועוד.

 

11. gabrielerizzi_gr@

גבריאל ריזי הוא ארט דיירקטור עם תשוקה עזה לעיצוב והפקות. הוא מקים סטים צבעוניים ומקוריים לצילום באמצע שדות פתוחים ובחללי אירועי בידור מיוחדים שמפיק בעצמו. החיבור שלו למקצוע הוביל אותו להקים חברת הפקות יצירתית ומסקרנת משל עצמו בשם NuArt המעניקה שירותי הפקת אירועים יצירתיים, לא קונבנציונליים שמשלבים את טביעת האצבע הייחודית שלו.

12.  reynoldrodz@

ריינולד רודריגז הוא מעצב תעשייתי מפורטו ריקו שיוצר חפצים בעבודות טיח, גבס ועץ. בעבודותיו הוא בוחן את מערכת היחסים בין האובייקטים לתהליך היצירה שלהם, משלב בהן טכניקות וחומרים חדשים באופן תמידי, במטרה לאתגר את הסטנדרטים המסורתיים של עיצוב תעשייתי בפורטו ריקו ובכלל.

אולי יעניין אותך גם...