מתוך חשבון האינסטגרם nicolasjurnjack@

לפתוח את הראש: 5 עיצובי שיער שאפשר רק לחלום עליהם

אספנו לכם חמישה עיצובי שיער חלומיים ולא שגרתיים, שיתנו לכם השראה בביקור הבא אצל הספר

alexisferrer01@

את הרומן עם הדפסה על גבי שיער התחיל Alexis Ferrer כבר בשנת 2012. עם השנים, הלך ושכלל את הטכניקה לעבודה בהדפסה דיגיטלית צבעונית. בעבודות שלו, אלקסיס נוהג בשיער כקנבס, עליו פורש את הדימוי. בקולקציה האחרונה שלו 'האהובה', הוא מציג הדפסים ססגוניים של פרחים וציפורים בהשראת איורי בדים צרפתיים מהמאה ה-18.

laetitiaky@

ממבט חטוף קשה להאמין כי מדובר בשיער. Laetitia Ky היא אמנית פמיניסטית מחוף השנהב היוצרת תסרוקות מרהיבות מהשיער של עצמה. בעזרת חוט מתכת, היא מפסלת את עיצוביה ומלפפת סביבם את שיערה (ותוספותיו). היא משתמשת באמנות שלה כפלטפורמה להביע את דעותיה הפוליטיות. גזענות, אלימות מינית ובריונות, הם חלק מהנושאים כנגדם היא מוחה ומעלה למודעות בצילומיה.

at_a_clip@

אביזר שיער הוא אולי הדרך הפשוטה ביותר לשדרג כל מראה. עמוד אינסטגרם שכולו על טהרת הקליפס, כן שמעתם נכון, קליפסים, סיכות וקשתות מעטרים את החשבון הבא. Tilly Macalister Smith היא מומחית לתכשיטים, כותבת ויוצרת תוכן בתחום האופנה. היא הבחינה במגמה ההולכת ועולה של נשים העונדות אביזרי שיער, כתכשיטים על ראשן. נשים מבוגרות, קרייריסטיות ורציניות שמחפשות משהו קצת נועז ושובב להקפיץ את הלוק. בעמוד שלה, היא אוצרת אימג'ים מעניינים ופריטים נדירים מלאי סטייל. אה ואם זה לא מספיק, יש לה גם עמוד נוסף מוקדש כולו לעגילים.

janine_ker_hair@

מאחורי עיצובי השיער הפראיים האלו עומדתJanine Cortez Ker , אמנית ומעצבת שיער מדרום קליפורניה, שתמלא את הפיד שלכם בראשים מגולחים ועליזים. עם סגנון פיסולי, היא מגלפת את עיצוביה השונים ויוצרת מרקמים תלת ממדיים. בצבעים נועזים, היא מעטרת את הראשים בצורות גאומטריות וטקסטורות חייתיות ופרחוניות הלקוחות מהטבע.

nicolasjurnjack@

העבודות שלו הופיעו בכל המגזינים הנחשבים ודוגמניות צעדו על המסלולים עם מלאכתו על ראשן. זה הזמן לעבור לליגת המקצוענים, הכירו את אמן השיער ניקולה ג'ורנג'אק. ניקולה הינו מעצב שיער צרפתי בעולם האופנה והיופי. הוא משתמש בשיער כחומר גלם, יוצר נפחים חדשים, חיתוכים מעניינים ותסרוקות קונסטרוקטיביות יוצאות דופן.

אולי יעניין אותך גם...