unsplash

לפני המבול: חמש מטריות שיצילו אתכם בחורף הקרוב

קלאסיות, פרקטיות או מצוירות – ריכזנו כמה מטריות שוות שאנחנו כבר ממש מחכים לפתוח

כן, אנחנו חובבי חורף מושבעים וכן אנחנו מתרגשים מכל טפטוף קליל. לא בגלל הגשם עצמו, בגלל האקססוריז – מחממי אוזניים, צעיפים ומטריות! הו המטריות! אנחנו אוהבים אותן בשלל צורות, צבעים, חלקות או מקושקשות, מעוצבות או פרקטיות.

הבנתם נכון, כל חורף אנחנו מחכים לגשם, למבול, זה ששווה לפתוח בשבילו מטרייה. בינתיים עשינו משהו מועיל וריכזנו כמה מטריות שוות באמת.

Gold slim הבריטית
אם אתם מחפשים פריט אלגנטי ויוקרתי, אתם תעריצו את מטריית Gold slim של LOCKWOOD הבריטית. היא עשויה משילוב בד טבעי וסינטטי קל משקל, השלד שלה עשוי זהב 24K והידית נתפרה באיטליה מעור איכותי. היא קלאסית עם נגיעה מודרנית וכמעט טובה מידי כדי להיות אמיתית.

כמה: 1,561 ₪
איפה: LOCKWOOD

מטריית האבוקדו של SHINE
היא כבשה אותנו כבר באבוקדו, אבל ללא ספק יש לה יתרונות נוספים – היא מתקפלת, קומפקטית ונוחה בטירוף. בגדול, היא כל מה שאתם צריכים לחורף ישראלי שמח יותר.  

כמה: 39 ₪
איפה: SHINE

עונת האבוקדו החלה. מתוך: SHINE

היציאה של Moschino
אינפנטילית או גאונית? לא יודעים, אנחנו רוצים אותה אצלנו עכשיו.
מטריית הדובונים של בית האופנה האיטלקי Moschino היא אחת הפייבוריטיות שלנו. בגלל הצבע העז שלה, בגלל שהיא קטנטנה, טרנדית וחצופה ובגלל הדובי כמובן.

כמה: 305 ₪
איפה: ASOS

המעוצבת 
אמנם היא לא למכירה בארץ, אבל לא יכולנו להתעלם ממנה. המטרייה המיוחדת של המעצב He yue מציעה תוספת קטנטנה ופרקטית – תחתית בעיצוב טביעת רגל חייתית. המעצב מספר כי חשב על הפרט הקטן הזה כששם לב שאנשים משתמשים במטרייה הסגורה כמקל הליכה. מעבר לפרקטיות המעניינת, פשוט התאהבנו בעיצוב שלה.

אי אפשר לטעות איתה
עם המטרייה הזאת אי אפשר לטעות – היא שחורה, מנוקדת, עם כיסוי תואם שנשאר יבש ומאפשר להכניס אותה לתיק בקלות. 

כמה: 89.90 ₪ 
איפה: ZARA

Rain on me. מתוך: אתר ZARA
קומפקטית. מתוך: אתר ZARA

אולי יעניין אותך גם...