מימין: CASSINA משמאל: cc tapis

להפליג אל מעבר לים באינסטגרם: 8 מותגי עיצוב שישכיחו את המציאות

בואו להתאים את הפיד שלכם ולהפוך אותו למקום עם תקווה לחיים יפים ולימים טובים יותר! אספנו את מותגי עיצוב הבית שתרצו שישתלטו על הבית שלכם

1. @haydesign

אחת האהבות הכי גדולות שלנו כבר כמה שנים טובות היא חברת העיצוב HAY. הביקור החוזר בחנויותיה ברחבי העולם מביא לנו אושר של ממש וכשהיא נחתה בארץ לא היו מאושרים מאיתנו ביקום כולו! הפריטים המדוייקים, הצבעים הנכונים והאופי הסקנדינבי העדין שהמוצרים מביאים איתם תמיד מפיל אותנו מהרגליים. נכון שיותר נחמד לבקר בחנויות באמסטרדם, ברלין וקופנהגן אבל לעת עתה תוכלו להנות מהם באינסטגרם

2. @morosofficial

חברת העיצוב האיטלקית MOROSO גם היא שובה לבבות בימים אלה. המותג שהחל כחברה משפחתית קטנה הפך למותג איטלקי אייקוני שהפך שמנוהל על ידי הדור השני של המשפחה ולא שוכח מאיפה בא. לצד העבודה עם המעצבים המובילים בעולם, האינסטגרם ממשיך להציג את עבודות היד, הרכבה של הרהיטים, חיבור של הבדים והחיים שמאחורי המותג.

שטיחים רבותי

3. @nanimarquina_official

זה נכון שעד שהתקופה הזו תסתיים האביב כבר יהיה בעיצומו והקיץ ממש מעבר לפינה (אנחנו אופטימיים) וכאן בארץ ישראל, שטיחים בקיץ זה לא כל כך פופולארי אבל זו טעות! בסך הכל צריך למצוא את השטיחים המתאימים, שיעשו נעים גם בימים חמים, ויאספו את החלל בשתי ידיים כמו שהם יודעים. איפה מוצאים כאלה? באינסטגרם של נאני מרקינה, זה בדוק. למעלה משלושים שנה מעצבת המעצבת הספרדייה מברצלונה שטיחים יפהפיים, מתחשבים בסביבה ומובילים בחדשנות בתחום. זה הזמן להתחיל לחלום על השטיח הבא, הבית שלכם יודה לכם

4. @cc_tapis

אם בשטיחים עסקינן, כדאי שתכירו גם את cc-tapis שהתחילו בצרפת, מעוצבים כיום במילאנו ומיוצרים בנפאל. שטיחים מודרניים מותאמים אישית שמיוצרים בעבודת יד. החברה נותנת הרבה מקום ובעיקר כבוד לחומרים ולמסורת שמגיעה עם מלאכת היד הזו וכך זה גם נראה בעמוד האינסטגרם שלהם, חד וקולע.

5. @cassinaofficial

האינסטגרם של חברת Cassina זה המקום הנכון ביותר לשטוף את העיניים, לגלול את התמונות ולחלום על מקומות אחרים ורחוקים, כאלה שאולי כבר היינו בהם, אולי עוד נהיה, בכל מקרה כאלה שכרגע הם מעבר להישג ידינו במציאות אבל בהחלט יכולים למלא את המסך שלנו. לא עוד ריצוד של ממים על קורונה, תמונות של הילדים של השכנה וחדשות בלי הפסקה, מזמינים אתכם להחליף את כל אלה בתשעים שנה של היסטורית עיצוב, עבודה עם מעצבי על, ריהוט עכשווי, פינות מעוצבות והרבה חם בלב.

זה הזמן להתחיל לחשוב על ריהוט חוץ

6. @kettel

הבחוץ כבר מחכה לכם! אחרי שבועות ארוכים בהם היינו סגורים בבית, חברת ריהוט החוץ Kettel מזמינה אתכם להיזכר מה יכול לחכות לכם שם בחוץ. זה אמנם נראה קצת דמיוני, כל השמש הזו, הבריכות, הנופים היפים והחיים הנעימים אבל אם אנחנו כבר פה למה לא לעצום עיניים ולהפוך להיות חלק מהתמונה? ריהוט החוץ שלהם מגיע בכל הצורות שתוכלו להעלות על דעתכם וגם בכמה צורות שלא יכולתם אפילו לדמיין. כסאות, כורסאות, ספות, נדנדות, ערסלים ומיטות  – זה הזמן להתחיל להתכונן!

7. @fermliving

זה ידוע בכל העולם שהדנים, אלה מדנמרק, עושים את זה יותר טוב! את מה? כנראה שאת הכל. המותג הצעיר FermLiving מביא לעוקביו שיק סקנדינבי בלתי מתפשר ואת האפשרות להיום הם עצמם רק עם פריטים דנים בבית. ריהוט, אקססוריז ותאורה, המעצבת הגרפית שהקימה את המותג נוגעת בכל חלקי הבית ועושה זאת בצורה מינימליסטית, חמימה ויפה.

8. @paola_lenti_official

אחרונה חביבה היא פאולה לנטי היקרה שמאז שפגשנו אותה במילאנו לפני כמה שנים, לא יכולנו לפספס את התצוגה שלה בכל שנה בשבוע העיצוב. לאחר שבוטל השנה, נותר לנו רק לקוות שנתראה שוב בשנה הבאה כי את פלטות הצבעים, הגרידים השונים, הטקסטורות הבלתי נגמרות והדוגמאות המטריפות שהיא יוצקת לריהוט הפנים והחוץ, לא היינו רוצים להפסיד שוב. מעבר לעוצרי נשימה, הם תמיד הצליחו להאיר את עיננו, גם בחלל חשוך, גם בחצר מוארת, גם בימים מורכבים.

~ הכתבה בשיתוף חברת טולמנ'ס ~

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו >>

אולי יעניין אותך גם...