פרייר, פרייה, זוהר אסיג, הבצפר
זוהר אסיג לפרייה, הקיץ כאן!

כשסודה פוגשת אומנות זה יוצא תוסס במיוחד

בפרויקט משותף יצרו תשעה סטודנטים יצירות של קיץ שיימכרו ביחד עם המשקה התוסס והאהוב לזמן מוגבל. ההכנסות יוקדשו למלגה לאומנות צעירה בישראל

מותג המים המוגזים הצרפתי Perrier משתף פעולה פעם נוספת עם בית הספר של איגוד חברות הפרסום, 'הבצפר', ויחד הם מציגים את הפרויקטים בקורס ארט דיירקשן באינסטגרם הישראלי של המותג. העבודות של הסטודנטים ימכרו כחלק ממארז קיץ מיוחד של Perrier באתר BLEND, וחלק מההכנסות ייתרמו למלגה לאומנות צעירה בישראל.

חן לופט, פרייר, פרייה
חן לופט לפרייה

בפרויקט התבקשו הסטודנטים להציג נקודת מבט מקורית ומודרנית לימי הקיץ החמים, תוך כדי שילוב בקבוקי Perrier. זהו אינו הפרויקט הראשון של שני הארגונים והוא מצטרף לנגיעות נוספות של Perrier באומנות המקומית ולשיתופי פעולה נוספים עם הבצפר. בשנתיים האחרונות הקדיש מותג המים המוגזים הצרפתי מקום וכסף לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם לקהל הרחב.

עוז אויזרט לפרייה

"מאז ומתמיד Perrier הולך יד ביד עם אומנות בכל מקום בו הוא נמצא" אומר רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות, "החל משיתופי פעולה עם אמנים בינלאומיים מוערכים כמו מורקאמי היפני ועד לדור הבא של היוצרים שגדלים ב'בצפר'. זאת זכות עבורנו לתת להם במה" הוא אומר.

הפרויקט של ניצן קרוחמלניק עבור פרייה

"שיתופי הפעולה בין הסטודנטים שלנו ללקוחות אמיתיים מוכיחים לנו בכל פעם מחדש עד כמה החיבור בין העולם האמיתי וההדרכה עובדים טוב יחד." מסביר את המהלך יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר "זו הפעם השנייה שבה הסטודנטים של הבצפר עובדים עם Perrier. השת"פ בין מותג שמקדם אומנות לסטודנטים שלומדים ארטדיירקשן בבצפר הוא כמעט הכרחי ואת זה ניתן לראות ע"י שת"פ מתמשך עם הלקוח. אנו מודים על האמון בסטודנטים הצעירים ומקווים להמשך שיתופי פעולה מוצלחים."

אולי יעניין אותך גם...