חליפת חלל צבעונית, חליפת קונספט, טרנד, נעם בן צבי
Micrashell by ProductionClub, זה כזה מופרך?

טרנד או לוגיה: המקום בו טרנדים נגמרים ומתחילה המחשבה

מה הולך לקרות עכשיו? זו שאלה שמעסיקה רבים מאיתנו בשנה האחרונה. אם היא מעסיקה גם אתכם, כדאי שתקראו את הכתבה הזו

"אם אתם אנשים שחיים את החיים שלכם עם הפנים קדימה, אוהבים להסתכל אל האופק, רוצים תמיד להמשיך לנוע, לגלות דברים חדשים, להגיע למקומות מרגשים, אתם כנראה שואלים את עצמכם בחודשים או בשבועות האחרונים – מה הולך לקרות עכשיו? שלא תטעו, זאת שאלה ממש טובה, בעיקר כי בערך כולם שואלים אותה. אני שמחה לבשר לכם שיש לי את התשובה. היא אולי תפתיע אתכם ואולי ממש לא, אבל תהיו בטוחים שזו התשובה הכי נכונה שאי פעם שמעתם".

 

כך נפתחה בחמישי האחרון הרצאתה של נעם בן צבי, מנהלת המגזין שלנו, באירוע הפופ של עומר מילויצקי, יזם Guts & Glory שסבב את התמה 'ועכשיו מה?'.

ההרצאה המלאה ~>

האירוע התקיים אונליין והוזמנו לדבר בו היזם ערן גפן מ GEFEM TEAM שדיבר על חסמים של יצירתיות, פנימיים וחיצוניים, שף עומר מילר, אותו ראיין מילויצקי על השינויים שעברו חייו בשנה האחרונה והתוכניות קדימה, טל סולומון ורדי, מייסד מגזין העיצוב UNCOATED שסקר עיצובי תקליטים ייחודיים והרצאתה של נעם בן צבי, טרנד או לוגיה – המקום בו טרנדים נגמרים ומתחילה המחשבה.

 

הפופ אפ היה ראשון מסוגו והפך לפיילוט מוצלח עם השתתפות של כ-150 אנשים מתחומים רבים ותגובות נלהבות לתוכן שקיבל בו במה. הרצאתה של בן צבי התמקדה בכך שלדעתה, לאף אחד אין מושג מה הולך לקרות, מותר לנחש ולנסות לחזות, בטח אם זה המקצוע שלך, אך בשורה התחתונה, אנחנו נצטרך לחכות ולראות.

קומץ מהדברים המרהיבים שפורסמו בלג'יט לאחרונה

הגיע הזמן להפסיק לנחש את העתיד וליצור אותו

"התשובה לשאלה 'מה הולך לקרות עכשיו?' היא 'אין לנו שמץ של מושג'. לא לי, לא לאנשים שסביבי, לא לבכירי עולם העיצוב שראיינו במגזין בחודשים האחרונים, לא לחזאי הטרנדים ובעצם לא לאף אחד. אנחנו לא יודעים, אף פעם לא חווינו דבר כזה בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ואנחנו יכולים לעשות אחד משני דברים, לנחש בעצמנו או להאמין לניחושים של אנשים שהעבודה שלהם היא לנחש" המשיכה בן צבי.

 

היא סיפרה על הטרנדים שכולם מדברים עליהם, על הצבעים הבולטים לשנה הקרובה, המגמות בעולם העיצוב, מה מעצבי העל בעולם חושבים שהולך לקרות, ומה הטרנדולוגים חוזים לנו בעתיד הקרוב, עם זאת, הדגישה כי כל אלה הם ניחושים בלבד ויש נושאים אחרים שהמציאות מלמדת אותנו, ששווה לשים אליהם לב.

 

תוך שימוש בדוגמאות מיוחדות של פרויקטים שפורסמו אצלנו בלג'יט, היא הצביעה על הנושאים שככל הנראה באמת ילוו אותנו בשנים הקרובות, וסיכמה את ההרצאה עם הדבר החשוב ביותר בעיניה, זה שמוביל את כל העשייה שלנו כמגזין עיצוב ומאיר לנו את הדרך.

"השראה. זו לא מגמה שאנחנו חוזים או מנחשים או הבנו שמלחשים עליה. זו המטרה שלנו וזו צריכה להיות גם המטרה שלכם. את רוב הדוגמאות שדיברתי עליהן כאן תוכלו למצוא במגזין לג'יט, אנחנו עסוקים בלחפש השראה גולמית ולהוציא אותה לאור. השראה לא נוחתת על אף אחד מהשמיים, צריך לקום בבוקר ולחפש אותה, בכל מקום. השראה היא קריטית לחיים מאושרים, על פי מחקרים כמובן".

האירוע המלא ~>

אולי יעניין אותך גם...