טןלמנ'ס, דוט, REDESIGN
טולמנ'ס דוט החדשה. צילום עמית גרון

טולמנ'ס דוט משיקה אולם תצוגה חדש בהשקעה של 4 מיליון ₪

הרשת הצעירה מתרחבת ומגיעה למתחם העיצוב החדש של הצפון עם חנות בגודל של 2,000 מ"ר שמרגישה ונראית כאילו היא נמצאת מעבר לים. הגיע הזמן שגם לנו יהיו חנויות כאלה

שנת 2020 הייתה שנת מפנה עבור 'טולמנ'ס דוט', אותה ייסדו האחיות לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן מבית טולמנ'ס. בחודש מאי הקרוב הרשת תציין שלוש שנים להיווסדה, כשבימים אלה היא פותחת את הסניף השמיני שלה ובהמשך השנה מתכננת לפתוח סניף נוסף בראשל"צ.

 

הסניף החדש, במתחם העיצוב Redesign שזה עתה נפתח בקריית אתא עוצב ותוכנן בקונספט של One Stop Shop. בדומה לשאר סניפי הרשת יציע הסניף עולם שלם של ריהוט והום סטיילינג להלבשת כל פרט בבית, בגינה או במשרד. רהיטים, שטיחים, מוצרי טקסטיל, גופי תאורה, פתרונות אחסון, כלים ואביזרים משלימים.

טולמנ'ס, TOLLMAN'S, מתחם עיצוב
דוט במתחם העיצוב החדש של הצפון, צילום עמית גירון

"רצינו לפתוח רשת עיצוב פרימיום אבל במחירים נגישים ואפשריים, זה היה החלום שלנו." אמרו האחיות כשהקימו את דוט ומאז הפכו את התשוקה והחזון למציאות. המותגים שתמצאו שם מרעננים, המבחר עצום והמחירים נגישים לאוהבי העיצוב. הכל מסודר לכדי תצוגה עכשווית מעוררת השראה וחווית קנייה בינלאומית. כמו שאומרים בדוט, זה 'כל מה שצריך לחיים יפים'.

 

באולם התצוגה החדש, תמצאו 'חדרים' המהווים סוג של הצעות הגשה מגוונות. החל מחדרי שינה, חדרי ילדים, חדר משפחה, חדרי אירוח, מרפסת, משרד ביתי ועוד. חלוקת החלל לאזורים ממחישה אפשרויות עיצוב ושילובים שונים של סגנונות, צבעים וחומרים. המנעד מציע מענה מגוון לצרכים שעולים מסביבות מגורים עכשוויות שיודעות לשלב עבודה, פנאי ואירוח.

לירון גילת שוורץ, שירלי שוורץ קאופמן
מימין: לירון גילת שוורץ, שירלי שוורץ קאופמן

סגירת מעגל משפחתית

"הצלחנו לייצר עולם שכולו דוט, ממברשת שיניים ועד ספות מעוצבות" אומרת לירון "אנו משקיעות המון בבחירת הפריטים ובסידור שלהם, במטרה לייצר סביבות חיים המציעות שילובים מעוררי השראה". לדברי שירלי, כ-60% מהמכירות באולמות התצוגה מתחילות דווקא באונליין "הצרכן מגיע לסניף לאחר שהשווה מחירים ויודע מה הוא רוצה. כך הרכישה מושכלת, מדויקת ומהירה יותר."

 

הסניף החדש הינו סוג של סגירת מעגל. מתחם Redesign הוקם בדיוק במקום בו פעלה הנגרייה ההיסטורית של סבא של שירלי ולירון, שלימים הפכה על ידי אביהן למותג הריהוט המשרדי פיניש, אשר נמכר בשנת 2000 לקונצרן הקנדי טקניון.

אולי יעניין אותך גם...