קולקציה חדשה
קולקציה חדשה (סטודיו פלורליס)

התעשייה בקטנה: תאורה מספרד, סירים מדליקים וקירות תלת מימדיים

השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את השבוע 27.9

סדרת סירים DADA מקולקציית סתיו-חורף 2018 של Fox Home תרענן את סט הכלים שלכם במטבח והיא מגיעה היישר מאיטליה. לא עוד סירים שחורים ואפורים אלא צבעים עזים שנעשו בהתזה מיוחדת.

סדרת DADA
סדרת DADA (דניאל לילה)
סירים צבעוניים
סירים צבעוניים (אפרת אשל)

אם גם אתם חולמים כל קירות מחוספסים ותלת מימדים, זה במיוחד בשבילכם. חברת Saint Gobain מציגה חיפויי קירות חדשים, עשויים פיברגלאס אך מתנהגים כטפט רגיל בהנחה על הקיר. בזכות החומר, הם גם חיים טוב בחללים רטובים וקלים מאוד לניקוי. הם מגיעים אלינו על ידי היבואנית Wall Designs.

קירות תלת מימדיים
קירות תלת מימדיים (יחצ)
חיפויים עשויים פיברגלס
חיפויים עשויים פיברגלס (יחצ)

הספרדים תמיד היו אנשים נאורים, והנה מגיעה אלינו היישר מספרד קולקציית גופי תאורה חדשה של המותג Fambuena. החברה משלבת עבודה עם מעצבים בינלאומיים אשר יוצקים אליה רוח צעירה ודינאמית. הם מאמינים כי אור הוא יותר מסתם אלמנט ואפשר להעביר אותו באמצעות יופי ורומנטיקה. תוכלו למצוא את האור בלייט אין בהרצליה.

תאורה ספרדית
תאורה ספרדית (יחצ)
Fambuena
Fambuena (יחצ)

אם אתם מחפשים מקום שקושר את כל חלקי הבית ומצליח להפוך אותם לשלם, תוכלו למצוא אותו בתוך הקולקציה החדשה של פלורליס אשר משיקים את הליין החדש שלהם. טרנדים חדשים, השראות סקנדינביות, הרבה קש ומתכת וגם קטיפה, קרמיקה ועץ, טקסטיל בכל הצורות והצבעים, ואיך כל אלו משתלבים בצורה הרמונית.

קולקציית סתיו-חורף
קולקציית סתיו-חורף (סטודיו פלורליס)
פלורליס
פלורליס (סטודיו פלורליס)

המותג Antoniolupi מציג סדרת כיורים חדשה שנראית ממש כאובייקטים פיסוליים. הכיורים עשויים שני חומרי גלם שונים: השרף השקוף Cristalmood ושיש מרקיניה/ ביאנקו קררה. הכיור ניצב בחלל ובעל בסיס גדול ומוצק ואילו החלק העליון אליו זורמים המים שקוף. השרף המיוחד יוצר ופותח גם הוא בחברה ומאפשר לשלב את השקיפות בחלל האמבט. הסדרה מיובאת על ידי HeziBank.

antoniolupi הכיורים של
antoniolupi הכיורים של (יחצ)
שרף מיוחד
שרף מיוחד (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...