הומור סימפסון, בלנסיאגה, שבוע העיצוב פריז
הומור סימפסון עם מעיל נועז של בלנסיאגה (צילום מתוך הפרק)

הסימפסונס עולים על המסלול של בלנסיאגה לכבוד שבוע האופנה בפריז

לא בכל יום אייקונים כמו משפחת סימפסונס עושים צעד כזה ועולים על מסלול הדוגמנות של אחד המותגים החשובים ביותר בעולם האופנה, השבוע זה קרה

שבוע האופנה של פריז שמסתיים היום הצליח להפתיע את הנוכחים בעיר ואת העוקבים ברחבי העולם בכל מיני צורות, אך המנהל האמנותית של מותג האופנה בלנסיאגה שבר את כל השיאים. קולקציית אביב/קיץ 22' הוצגה דרך פרק ייחודי של הסימפסונס בכבודם ובעצמם.

אנה ווינטור, סימפסונס, בלנסיאגה
אנה ווינטור מפרגנת בקהל (צילום מתוך הפרק)

בפרק עצמו שערך עשר דקות, זכינו לראות את הומר ומארג' צועדים על המסלול, יחד עם ילדיהם ודמויות נוספות מהסדרה. דמותה של אנה ווינטור ישבה בשורה הראשונה ופירגנה, כשכמה מושבים לידה ישבו להם הזוג המלכוני קים קרדשיאן וקנייה ווסט. רגע לפני שהם עלו על המסלול, הם הספיקו להעביר ביקורת הומוריסטית על העיצובים הנועזים והמחירים הגבוהים של פרטי האופנה שהמותג מציע, כשהומור בטעות הזמין למארג' שמלה שעולה 19,000$.

מארג' סימפסון, בלנסיאגה, שבוע האופנה פריז
מארג' על המסלול של בלנסיאגה

זאת היתה אחת מתצוגות האופנה המדוברות ביותר באירוע בפריז שננעל היום, ובצדק. מותגי אופנה שואפים תמיד להיות חדשניים, מעודכנים, טרנדיים ובעיקר אופנתיים. מסתבר שיש כל מיני דרכים לעשות זאת, בטח בעידן בו רבות מחברות האופנה מתחילות בכלל ליצור פריטים דיגיטליים וקולקציות שלמות לא רואות אור במציאות. בלנסיאגה מוכיחים לעולם, בדרכים רבות ושונות אבל גם כאן, כי עם יצירתיות כן הולכים למכולת.

הפרק המלא ~>

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...