Denis Rouvre, לוח שנה, לוואצה, Lavazza
ינואר, Denis Rouvre

הנכדה של צ'רלי צ'פלין וצלם האופנה המפורסם בפרויקט מרהיב

לוח השנה 2021 של Lavazza נקרא השנה 'האנושות החדשה' והוא מפגיש 13 צלמי על מרחבי העולם עם 6 אמנים מפורסמים – זה מה שנקרא מאסטר פיס

חברת לוואצה Lavazza משיקה את לוח השנה שלה לשנת 2021 שהוא הלכה למעשה פרויקט אמנות יפהפה המציב את האדם במרכזו ומציג עבודות של אמנים בחיפוש אחר אנושיות שהתגלתה מחדש. לוח השנה של לוואצה הפך לפרויקט אמנותי מוערך העולם המייצר מידי שנה ב-29 השנים האחרונות סקרנות רבה ושיח חברתי תרבותי.

 

השנה, הוא חלק מהקמפיין העולמי 'בוקר טוב אנושות' שמקדם המותג. המסר הוא – האנושות החדשה היא העדשה שאיתה ניתן להסתכל אל העתיד שמחכה לנו.

דצמבר, Toiletpaper

איך חברת קפה בונה גשרים בין בני אדם

בחברת Lavazza רוצים לבנות גשרים בין אנשים, ולקרב ביניהם דרך השפה האוניברסלית של האמנות, כזו שמסוגלת לדבר אל הלב של כולנו. הכל במטרה להראות את החוסן יוצא הדופן של בני אדם וליצור רגשות של תקווה שיאפשרו לבנות 'אנושיות חדשה'.

 

הם רואים בפרויקט זה קריאת השכמה לרגישות אינדיבידואלית, בתקווה שמתוך תקופה ארוכה וקשה זו נראה את היווצרותה מחדש של חברה המעריכה סולידריות, הכללה, סובלנות ופיתוח בר קיימא, ערכים המנחים את המותג לאורך הדרך.

זה לוח השנה שרצו תלוי אצלכם בבית – באחריות

את פרויקט לוח השנה 2021 ניהלה סוכנות הפרסום האיטלקית ארמנדו טסטה ונרתמו אליו 13 צלמים מצטיינים מתחומים שונים שתרמו יצירות אמנות מקוריות שלהם. הצלמים מציגים חזון חדש של האנושות, המשקף את עמדותיהם וסגנונותיהם האישיים.

 

בין הצלמים שלקחו חלק בפרויקט: צלם האופנה דיוויד לה-שאפל, צלם הפורטרטים מרטין שולר, צלמי העיתונות סטיב מק'קורי ומרתה קופר והצלמת כריסטי לי רוג'רס שתופסת רגעים עוצרי נשימה מתחת למים. פרויקט 'האנושות החדשה 2021' נוצר במהלך חודשי הסגר באביב האחרון וכולל לוח שנה ומגזין, העומד לראשונה לרשות הציבור במהדורה מוגבלת במסגרת פרויקט גיוס תרומות לתמיכה של SAVE THE CHILDREN, ארגון הנלחם להצלת ילדים בסיכון והבטחת עתידם.

 

בלוח שולבו השנה גם עבודות של שישה 'שגרירים' תרבותיים הקוראים לחקור ולהגביר את המשמעויות המרובות של  'האנושות החדשה' ולעורר התבוננות מעמיקה על תהליך ההתחלה והפתיחה מחדש, מהחוויה האישית שלהם. ביניהם: האדריכל קרלו ראטי, המעצבת סטלה ז'אן, הסופרת אלסנדרו באריקו, השחקנית קיירה צ'פלין, הזמרת והפזמונאית פטי סמית', ואינגר אשינג, מנכ"ל Save the Children international.

צמח אדום, דוגמנית, צילום עירום, דייוויד לה שאפל
יולי, David LaChapelle

מחברת קפה איטלקית קטנה לאימפריה של 2 מיליארד יורו

Lavazza נוסדה בטורינו, איטליה ב-1895, והייתה בבעלות משפחת Lavazza מזה ארבעה דורות. מדובר על אחת מחברות הקפה החשובות בעולם, הפועלת ביותר מ-140 מדינות באמצעות חברות הבת ומפיציהן, כאשר 70% מהמחזור השנתי שלה, נוצר בשווקים בינלאומיים. יש לה מעל 4,000 עובדים ובשנת 2019 הניבה מכירות של 2.2 מיליארד אירו.

 

את לוח השנה הראשון הם הוציאו ב-1993 מאז בכל שנה הם מקדמים את האג'נדות שלהם בעזרת אמנות. "עבור Lavazza לוח השנה 'האנושות החדשה 2021' מייצג כיוון נרטיבי חדש שרצינו לשתף בו את האנשים שבאים מהעולם שלנו Lavazza וגם את אלה שלא," אומרת פרנצ'סקה לוואצה, חברת הנהלת קבוצת Lavazza

מתחת למים, Christy Lee Rogers, צילום אופנה
תמונת השער, Christy Lee Rogers

"אכן, יצרנו מקהלה של דימויים ומחשבות, שהופקה על ידי כישרונות ייחודיים ושונים האחד מהשני, אך הם כולם אחידים בשימוש ברגישויותיהם ובמיומנויותיהם, כשגרירים שגורמים לנו לחשוב על הערכים האוניברסליים אותם אנחנו רוצים לקדם ושהם המהות האמיתית של בני האדם."

 

"כדי לדמיין אנושיות חדשה היינו צריכים עדויות רבות, ומגוונות ככל האפשר, לכן אספנו את המראות, הקולות והמחשבות של צלמים, סופרים, שחקנים ומוזיקאים בלוח השנה הזה" מסביר מישל מריאני, מנהל הקריאייטיב הראשי של ארמנדו טסטה, "קבוצה שאפשרה לנו להבין עד כמה המושג הזה יכול להיות עמוק".

 

לרכישה במחירה הפומבית (כ90$ כולל משלוח לישראל) שהיא כולה תרומה לארגון Save the Children ~>

יש לכם רעיון, מחשבה, סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...