מתוך עמוד האינסטגרם של Josiah Chua. צילום: JAYDEN TAN

האמן הסינגפורי שלקח שת"פ בין מקדונלד'ס ל'BTS' והלך על זה עד הסוף

הייתם נועלים נעל מעוצבת מקרטוני נאגטס, כוסות שתייה ואריזות רטבים של מקדונלד'ס? למה לא בעצם?

מאז ששיתוף הפעולה בין ענקית המזון מקדונלד'ס ללהקת הקיי פופ הדרום קוריאנית 'BTS' התפוצץ (אם אתם מעל גיל 30 אולי אין לכם מושג על מי אנחנו מדברים וזה ממש לגיטימי), הארוחות שלהן נמכרות בסכומים אסטרונומים בכל סניפי הרשת. מעבר לארוחות הנמכרות בטירוף, הן הוציאו קולקציית מוצרים לקידום מכירות הנמכרת דרך אפליקציית 'Weverse shop' וכוללת טישרטים, חלוקים, גרביים, פאוץ' סיליקון, כיסוי ללפטופ ועוד פריטים מעוצבים המייצגים את שיתוף הפעולה בין שני המותגים האהובים.

 BTS X MacDonald's

מי שלקח את זה צעד אחד קדימה הוא אמן הקריאייטיב הסינגפורי ג'וזיה צ'ואה (Josiah Chua) שהחליט לקחת את שיתוף הפעולה הזה ולעצב בהשראתו נעליים Custom made. הוא השתמש בנעל מדגם Nike Air Max Plus ועליה הלביש אריזות קרטון שיועדו במקור לנאגטס, כוסות שתייה ואפילו את אריזות הפלסטיק הקטנות של מטבלי הצ'ילי המתוק והקייג'ון המייחדים את הארוחה.

 

מעבר לעיצוב הסגול המזוהה מאוד עם שיתוף הפעולה, הנעל משלבת גם אלמנט פונקציונלי ביזארי לחלוטין. היא כוללת כיס גדול בצד המיועד למילוי נאגטס אמיתיים שאפשר לטבול במטבלים המעטרים אותה בחלק העליון. אז מה אתם אומרים, הייתם הולכים על זה?

אולי יעניין אותך גם...