נטע אלחימסטר, יעקב אגם, אירוקה, משקפיים, אופנה
יח"צ

בין אמנות לאופנה: נטע אלחמיסטר לובשת יעקב אגם

שיתוף פעולה בין רשת אירוקה ומכללת שנקר יצר קולקציית ביגוד יוצאת דופן כהוקרה לפועלו של האמן הדגול. קבלו הצצה

מי לא היה רוצה לחגוג יום הולדת עם נטע אלחמיסטר? לרגל חגיגות יום ההולדת 93 ליעקב אגם החל היום, יצאה ענקית המשקפיים אירוקה במחווה לאמן המופלא. אגם הינו אמן ויוצר ישראלי אשר זכה להוקרה בינלאומית כאחד ממייסדי זרם האמנות הקינטית. הוא מזוהה עם פיסוליו וציוריו הצבעוניים והטעיות אופטיות המהפנטות את הצופים.

 

במסגרת הפרויקט, גויסו מיטב מעצבי האופנה בוגרי מכללת שנקר, שנקראו לעצב דגמי אופנה בהשראת יצירותיו השונות. בין הדגמים המסקרנים גולת הכותרת היא, איך לא, שמלה בהשראת מזרקת 'מים ואש' המפורסמת שבמרכז כיכר דיזנגוף המשופצת.

יח"צ

חגיגות אופנתיות

במטרה להנגיש את האומנות ולפנות לקהל הצעיר יותר, גויסה לא אחרת מאשר דוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר. הקמפיין צולם בכיכובה במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון, כשהיא מדגמנת את פריטי הלבוש, לצד כמובן, זוגות משקפי השמש של החברה וכל זאת על רקע עבודותיו המפורסמות של אגם.

 

"בכדי לחבר את הדור הצעיר ליצירתו של אגם ומתוך הערכה עמוקה לפועלו, גייסנו את אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית שלנו וילידת ראשון לציון בעצמה, כדי שתחשוף את הפרויקט לקהל ברשתות החברתיות". מספרת לי אפיק מנכ"ל הרשת.

נטע אלחימסטר, אירוקה, יעקב אגם, עיצוב, אופנה,
יח"צ

תעתועי ראיה

אנחנו אוהבים ומברכים שיתופי פעולה מעניינים ומסקרנים, המשלבים עולמות תוכן שונים ומנגישים אמנות ויצירה בעטיפה עדכנית. הקמפיין יצא בתזמון מושלם עם פתיחתו המחודשת של עולם התרבות. הוא מתוכנן לעלות היום ויופץ ברשתות החברתיות תחת הכותרת 'אשליה אופטית- נקודת מפגש בין אמנות לאופנה', חפשו אותו.

נטע אלחמיסטר, יעקב אגם, אופנה, אירוקה
יח"צ

אולי יעניין אותך גם...