בסגנון שאנל, הקולקציה החדשה של ביתילי (צילום דרור קליש)

מה הקשר בין ספה ו'שאנל'? ומה הביא לחזרתם של הינשופים?

בחזי בנק מייבאים כיורים טופוגרפיים, בביתילי עושים הומאז' למעצבת אופנה, בסטודיו קרמיקה הפורצלן מדמה שיש וברנבי חוזרים למוטיבים היסטוריים

טופוגרפיה של רחצה

קולקציית כיורים חדשה ומוספסת, המכונה Gessati, יוצרת מפגש בין שיש פרוס ושרף הטמון בינהם ויוצר קונטרסט של פסים. כך, נאבד השיש את מראהו הנימי הטבעי לטובת מראה של מרקם חדש ומסקרן. למעשה, האבן כמו נפרמה ונסרגה מחדש כמו מאין מאסה של טופוגרפיה רכה אך דוממת וייחודית בה כל כיור נראה שונה. היכולת לפרוס את האבן בצורה כה מדויקת, לחבר אותה לחומר מלאכותי וללטש את השכבות הרבות לכדי מרקם אחיד של פסים, היא תוצר של מחקר ופיתוח מתמשך של חזי בנק ו AntonioLupi המטפח ושיתופי פעולה עם מעצבים על מנת לייצר קולקציות חדשניות.

טבעי וסינתטי (יחצ)
כל אחד מעט שונה (יחצ)

בית אופנתי

הקשר ההדוק בין עיצוב פנים לאופנה מתקיים כבר המון שנים. מו הסתם, שניהם חולקים את אותם מושגים אסתטיים –  השראות, סגנונות  פרופורציות ומרקמים ומהווים ביטוי אומנותי נגיש לקהל הרחב. מסיבה זו, זה לא פלא שהם חולקים את אותם הטרנדים וההשראות. הקולקציה החדשה ברשת ביתילי, שעוצבה בהשראת מראות של בית אופנת העל שאנל, נועזת ומתוחכמת בדיוק כמו המעצבת האגדית ומתאפיינת בגוון ורוד רך ורומנטי.

נועז (צילום דרור קליש)
ורומנטי (צילום דרור קליש)

כמו שיש

סדרת אריחי הפורצלן  Prestige של המותג Fioranese, המיובאת בלעדית על ידי סטודיו קרמיקה, מדמה משטחי שיש יוקרתיים בצבעוניות מונוכרומטית מנוגדות בגוונים בהירים לצד כהים וחמים לצד קרים, בנראות קלאסית שעשויה להתאים לכל חלל. הניגודים מעודנים ומאוזנים מספיק ולכן האריחים מתאימים לשימוש בשטחים גדולים הן כחיפוי רצפה והן כחיפוי קיר. 

כמו שיש (יחצ)
ניגודים משלימים (יחצ)

חוזרים לינשופים

מסתוריותו של הינשוף, המשויך לאלת החכמה אתנה, ריתק את פיירו פורנסטי, לבית העיצוב פורנסטי, במשך שנים ארוכות. כך, הוא השתמש בו כמוטיב חוזר בעיצובים שונים ובכלי קרמיקה בפרט. בהמשך, הינשוף הפך למוטיב בולט גם ביצירותיו של בנו ויורשו, ברנבאה פורנסטי, שבחר לשמר את המוטבים האיקונים. כאקט אומנותי, בחר ברנבאה ליצור קולקציה של כלי אחסון קטנים עשויים קרמיקה בצורת ינשופים שנוצרו בעבודת אומנים מקצועיים בסדנא של פורנסטי במילאנו וקושטו בעיטורי זהב. כל זה נמצא ברנבי.

חזרת הינשופים (יחצ)
שובם של הינשופים (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...