אביב הגיע פסח בא (Pexels)

איך יודעים שבא אביב? מפריחים את הבית

אספנו לכם את האגרטלים הכי מיוחדים לחגוג את האביב הקרוב

החורף מאחורינו, השמש יצאה, הצמחים מלבלבים וכל הסימנים מראים שהאביב כבר כאן. העונה ממלאת אותנו בניחוחות רעננים וצבעים מרנינים, אז למה לא להכניס אותם אלינו הביתה? הכנו לכם רשימה של האגרטלים הכי מקוריים ויפים שיקשטו לכם את החג.

 

Op vase של המעצבת הטורקית Bilge Nur Saltik, הוא מעמד לפרח אחד בודד. הוא מורכב מבסיס וכיפת זכוכית סגורה חלקית, שמכסה את הצמח. הטקסטורה המדויקת על גבי הזכוכית משמשת כקלידוסקופ שמשקף ומעצים את הפרח שיושב בפנים.

אם אתם מחפשים שהפרחים יחזיקו מעמד זמן רב ויתאימו לכל עונות השנה, הנה הפתרון. החברה הבאה מחברת בין שתי טכניקות יפניות מסורתיות; סידור פרחים איקבנה ואוריגמי, ואפילו יש להם מדריכים שתוכלו ליצור את אגרטלי הנייר היפיפיים שלהם במו ידכם.

האגרטלים הבאים, מכניסים את הטבע הביתה בשקט והערכה. עם הרבה שלווה, גלילי מתכת מוזהבים שנראים כמו תכשיטים פורצים מבסיס אורגני כסלע, מחזיקים את הגבעולים בעדינות רבה ונותנים מקום וכבוד לצמח.

עם זיקה לאדריכלות, האגרטלים של האמנית הישראלית יערה רבינוביץ, חוגגים מינימליזם. בגוון לבן נקי, צורות גיאומטריות פשוטות נראות כאילו נערמות אחת על השנייה. מבנים גבוהים ומרשימים בהם היא מייצרת מעין מדרגות, שמתכתבות עם האסתטיקה של גוף העבודות והצלחות הקטומות הנפלאות שלה.

האגרטלים של סטודיו הדרום קוריאני Hattern מכניסים שמחה וצבע לחיים. הם מעצבים מוצרים פשוטים וצנועים עם טוויסט קטן. קולקציית האגרטלים האקריליים The Mellow Collection, יוצרת משחק אופטי עם אור וצבע דרך שכבות בגווני יסוד וגימור חלבי שקוף שמטשטש ומרכך אותם.

אמן הקרמיקה היפני Tomoya Sakai יצר סדרת אגרטלים בשם Fragment vase. משפחת האגרטלים מיוצרת בעבודת אובניים ידנית ומגיעה בשלל צורות. הם מקרינים פשטות ועשירים בשילובי צבעים וטקסטורות עדינות.

אמנית קרמיקה נוספת, עם אסתטיקה ייחודית וקוצנית, מגיעה אלינו מעיר האורות. וואזות החרס של Julie Bergeron בעלי מרקמים גסים והרבה נוכחות. צורות אורגניות לקוחות מהטבע, מזכירות תרמילי צמחים, אלמוגים ויצורים ימיים.

האגרטלים של חברת Octaevo מברצלונה עשויים נייר עמיד למים, משתטחים ומעוצבים בהשראת תרבות ים התיכון והפילוסופיה העתיקה. בין ההדפסים השונים, בקולקציה מיוחדת בשיתוף פעולה עם חיימה חיון, אגרטלי הנייר עוטרו הפעם בציוריו המופלאים והאייקוניים של האמן הספרדי.

חג אביב שמח!

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...