אלמביקה, קרן שביט, ערד טקסטיל
מימין המצעים של קרן שביט (צילום יפעת גולן), משמאל אלמביקה (צילום עדי גלעד)

אגדות אופנה ישראליות מעצבות לכם את חדר המיטות

שיתוף פעולה בין אחת מיצרניות הטקסטיל הגדולות בארץ לבין שלוש מעצבות אופנה מובילות, הוליד קולקציות מצעים מטריפה, כזו שתהפוך את החלומות שלך לחלומיים

דורין פרנקפורט, אלמביקה וקרן שביט חברו לערד טקסטיל לשת"פ מיוחד בו יצרו כל אחת קולקציית קפסולה משלה. ערד טקסטיל היא יצרנית הטקסטיל הגדולה בארץ למצעים, מגבות וחלוקים, היא פועלת בישראל ובחו"ל מעל ל-40 שנה ומספקת את מוצריה לצרכנים פרטיים, בתי מלון וריזורטים ביניהם מלון נורמן, בראשית, כרמים, סטאי ועוד הרבה אחרים.

 

כל אחת מהקולקציות הושקה באתר החברה ובאתר המעצבת. הגר אלמביק, למותג אלמביקה סיפרה על קולקציית NIGHT SHADOWS שלה כי היא עיצבה מצעים שהיא רוצה לישון הם "בצבעוניות לילה מרדימה ומרגיעה. אני מושפעת מעולם האמנות," היא מסבירה "עבורי הצורות של Jean Arp, הן קומפוזיציה בין המלא והריק, של צורה ורקע, שמשחקים ביניהם בהחלפת הצבעים."

אלמביקה, הגר אלמביק, ערד טקסטיל
קולקציית מצעים משותפת של אלמביקה וערד טקסטיל (צילום עדי גלעד)

דורין פרנקפורט עיצבה את קולקציית 'מסע ברחבי הגלובוס' והיא כוללת שני סטים של מצעים עם הדפסים ששואבים השראה ממקומות רחוקים. הראשון בגווני כחול ולבן בהשראת חופשה באיי יוון והשני בגווני בורדו עמוק וכחול פטרול, נוצר בהשראת חופשה כפרית באנגליה הקרירה.

 

את IMAGINE עיצבה קרן שביט בתוך חשיבה על מצעים שנעים לחלום איתם, הזמנה לעורר את עולם הדמיון. מפתח שניתן כמתנה אל גן קסום מלא בבעלי כנף וצמחיה ישראלית. שביט יצרה אותה בהשראת זכרונות ילדותה מארץ ישראל הטובה והיפה של שנות השבעים. ההדפסים שמלווים את הקולקציה הם פרי דמיונה של קרן בשפה ישראלית מקורית מזוהה.

דורין פרנקפורט, ערד טקסטיל, מצעים
דורין פרנקפורט וערד טקסטיל (צילום עדי גלעד)

כמה מפנק זה נראה לכם מ-1 עד ממש? מעצבות ישראליות שחוברות למפעל ישראלי ולתמיכה בייצור ישראלי – אנחנו בפנים.

קרן שביט, ערד טקסטיל
הקולקציה של קרן שביט (צילום יפעת גולן)
קרן שביט, ערד טקסטיל
קולקציית מצעים משותפת של קרן שביט וערד טקסטיל (צילום יפעת גולן)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...