כל החידושים במקום אחד. תערוכת Light + Building 2024 (צילום יחצ)

סמנו ביומנים: תערוכת Light + Building 2024 יוצאת לדרך!

בעוד פחות משבועיים תושק בפרנפורט שבגרמניה תערוכת התאורה הגדולה והחשובה בעולם שמלכדת במקום אחד את כל הטרנדיים והמגמות החדשניים בתחום

התערוכה הדו שנתית Light + Building, שתתקיים השנה בין התאריכים 3-8.3.24 בפרנקפורט שבגרמניה, תאפשר גם הפעם מפגש ייחודי בין עשרות אלפי אנשי מקצוע העוסקים בתחום: חברות תאורה, מעצבי תאורה, יועצי תאורה, אדריכלים ומעצבים שיגיעו אליה מכל העולם במטרה לחזות בטרנדים המשתלטים על הענף. קיומה של התערוכה מדי שנתיים מאפשר למשתתפים ולאורחים להתעדכן באופן קבוע בהתקדמות ובהתפתחות שמביא איתו הענף וכך גם להחליף רעיונות ולהיחשף להפתעות הנוגעות בעיצוב תאורה ובחידושים טכנולוגיים.

באירוע השנה, שבו יציגו למעלה מ- 2,000 חברות מרחבי העולם, צפוי להגיע קהל בינלאומי מגוון מאוד. כ- 70% מתוכו יגיע מחוץ לגרמניה ולמרות שהמדינה המארחת תוביל עם מספר המשתתפים והאורחים הגבוה ביותר, יעלו ויבואו אחריה איטליה, טורקיה, ספרד, פולין, הולנד, בריטניה, צרפת, בלגיה, יוון ומדינות רבות נוספות. 

אורחים מכל העולם(צילום יח"צ)

כ-64% משטח תערוכת התאורה המרשימה יוקדש, כיאה לעידן המודרני, לתאורה חכמה. בנוסף, תהיה חלוקה בין החברות הטכניות לחברות הדקורטיביות, כך שבאולמות מסוימים תוצג תאורה טכנית ובאולמות אחרים תוצג תאורה דקורטיבית מוכוונת עיצוב. כמו כן, תוצג תאורה עירונית המיועדת לרחובות ולמקומות ציבוריים. גם תחום טכנולוגיות הבטיחות והאבטחה הורחב בתערוכה השנה, כך שניתן יהיה להתרשם ממוצרים חדשים גם בקטגוריה הזו.  

לא פחות חשוב! המבקרים יוכלו להיחשף ולהתרשם מטרנדים ומגמות חדשים בתחום התאורה עליהם הצהירה התערוכה כבר לפני מספר חודשים:

עיצובים עם חזון – לא מעט מעצבים בוחנים ומפתחים שילובים חדשניים של אפקטים של תאורה ועיצובים מרתקים עם טכנולוגיות מתקדמות.

פשטות – בהתחשב במגמות העיצוב ההוליסטיות, הולכת וגוברת המודעות לעיצובים פרקטיים, עדינים, נקיים ושקטים.

ייחודיות – כמגמה כמעט הפוכה מטרנד הפשטות, מזוהה ביקוש הולך וגובר למוצרים ייחודיים ויחידים במינם, כאלה שאין דומה להם. כאן אפשר יהיה לראות שימוש בעיצובים לא שגרתיים, צורניות בולטת וחומריות מגוונת ומעניינת. 

משחקים של צורות (צילום יח"צ)

תערוכת Light + Building נחשבת אמנם לתערוכה מקצועית, אך אווירת החגיגה והמיצגים המעוצבים מנגישה אותה לכל חובב אדריכלות ועיצוב ופותחת אותה גם לקהל הרחב. כך, למעשה, הפכה התערוכה לפלטפורמה המרכזית להצגת קלאסיקות נצחיות לצד חידושים וטרנדים אחרונים בתחום התאורה וכל מה שצריך לדעת בתחומי הנדסת החשמל והאוטומציה הביתית והמבנית.

לאור כל זה, אפשר בהחלט לומר ש Light + Building 2024 הוא האירוע הגדול, המוביל והחשוב לכל בעלי המקצוע ולמתעניינים בתחומי התאורה, הנדסת חשמל ואוטומציית המבנים. ככזו, מציעה התערוכה  פלטפורמה ייחודית לחדשנות, להחלפת ידע וליצירת קשרים. עוד לא מאוחר להזמין כרטיסים!

התערוכה המקיפה מסוגה בעולם (צילום יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...