שבוע העיצוב רובע Brera, טיול בקורסו גריבלדי, מיתוג: סטודיו Ianus

שבוע העיצוב של מילנו: והפעם Brera – ששת הגדולים

זהא חדיד, רונן בורולק ופורשה הם רק חלק מהשמות הגדולים שיציגו ברובע הססגוני בשבוע העיצוב. אל תסעו בלי לקחת רשימות

שבוע העיצוב של רובע Brera שמתקיים השנה זו הפעם ה 15, מכין למבקרים לא מעט הפתעות. עם  כ 100 אולמות תצוגה מסחריים קבועים של בתי עיצוב מהמובילים והנחשבים בעולם שפתוחים בו כל השנה, זה לא פלא שהוא יכול להרים למעלה מ 250 אירועים במהלך שבוע העיצוב. מסורת, סגנון חיים, תרבות, אמנות, אוכל, יין ואירוח יחכו למבקרים לצד אנשי מקצוע, מותגים, משקיעים, ספונסרים, מציגי קבע ומציגים זמניים.

במהלך שבוע העיצוב יתעורר הרובע לחיים באמצעות מיתוג גרפי שיכלול איור ואנימציה. המבקרים ברובע יקבלו מפה שמורכבת מסצנות שונות שלקוחות מתוך החיים בו כמו: טיול בקורסו גריבלדי, בחשמלית לאורך ויה מרקנטו והארקדות של האקדמיה. הגרפיקה, בגוני פסטל, שמרמזת על מסע ויזואלי בין ציוני הדרך של הרובע לבין הקלאסיקה של העיצוב המודרני והעכשווי, משתלבת על פני רקע כהה המסמל את קסמו של הרובע.

מפת הרובע, מיתוג: סטודיו Ianus
אוכל, יין ואירוח. מיתוג: סטודיו Ianus

ששת הגדולים:

מותג הרכב Porsche יציג בפעם החמישית את 'אמנות החלומות' והפעם עם מהדורת 'דפוס החלומות' שתחגוג מוטיב, קצב, סימטריה וחזרתיות, עם השקת Lines of Flight – יצירת אמנות אינטראקטיבית מונומנטלית בהשראת ריפוד הפפיטה האייקוני שהוכנס באחד מדגמי הרכבים של החברה. מקור ההשראה ליצירה במעשה הבריחה והעזיבה אל המרחקים. מסגרת היצירה היא מערכת של תאי מתכת קלה שמעליהם נמתחת רשת שכמו "נוף צף" מזמינה את המבקרים לטפס עליה ולחקור את הפסל כאילו היה "ערסל חברתי".

כתובת: Palazzo Clerici, Via Clerici 5.

סימטריה וחזרתיות במיצב של Porcshe. (יח"צ)
נוף צף במיצב של Porcshe. (יח"צ)

חברת Mutina למוצרי קרמיקה תארח ותציג תערוכת יחיד של המעצב הצרפתי Ronan Bouroullec. באותה הזמנות תציג החברה שתי קולקציות חדשות של אריחים לחוץ ופנים לצד מהדורות מוגבלות של פריטי קרמיקה חדשים.

כתובת: Casa Mutina, Via Cernaia 1/A / Spazio Cernaia, Via Cernaia 1.

Ronan Bouroullec (יח"צ)
Ronan Bouroullec (יח"צ)

קבוצת Iris Ceramica תשתלט על ככר dei Mercanti עם המיצב Poesis Mareriae שיצרה מחלקת העיצוב של Zaha Hadid. הפרויקט יחגוג קרמיקה כחומר טבעי, מקיים ופואטי ויחקור את אינספור הדברים שניתן להפיק ממנו בדגש על תכונותיו הטכניות הנאצלות של כוח וגמישות. הפרויקט מבטא את הדינמיקה הפוטנציאלית של לוחות קרמיקה שמשלבים תנועתיות ומיצרים נוף פלאי שאפשר לטייל בו וכמו ללכת לאיבוד.

כתובת: Piazza dei Mercanti / Via Santa Margherita 4.

Zaha Hadid, מיצב בכיכר (יח"צ)
Zaha Hadid (יח"צ)

glo for art יציג מיצב אמנותי של המאייר הנודע Emiliano Ponzi. המיצב נוצר במיוחד עבור שבוע העיצוב בו המעצב מייצג את האופי החדשני, המכליל והאוון גרדי של המקום באמצעות חוויה שמשלבת אלמנטים טכנולוגיים ואינטראקטיביים בהשראת הנושא של שבוע העיצוב Materia Natura. חלל התצוגה יהפוך למיצב ענק שאמור לסחוף את העיר באנרגיות חיוביות. המבקרים יוזמנו לעבור דרך שער מלא צבע ולהלך דרך מנהרה מלאת גוונים וצורות אל עבר יצירה אמנותית מרשימה.   

כתובת: Hub Gattinoni, Via Statuto, 2.

Emiliano Ponzi (יח"צ)

ב Fenix Scenario, חברה לחומרים חדשניים לעיצוב פנים, יוצג הפרויקט Fenix שחוקר את פוטנציאל החומר והמשטחים בהתחשב בקונספט דואליזם. סטודיו שונים לעיצוב יחקרו וייצרו פריטי ריהוט רב שימושיים.

כתובת: Via Quintino Sella 1, angolo Foro Buonaparte.

Fenix, דואלי ללא ספק, פינג פונג (יח"צ)

מותג האופניים Stark יציג את Transitions – מעברים – מיצב מרשים שימוקם ב Palazzo Sforzesco. נוכחות המים במיצב תגדיר מורפולוגיות ותצורות שונות דרך שבילים מתפתלים וצורות שייווצרו במקום באופן בלתי צפוי. המיצב מזמין לחקר רב חושי כשבפעם הראשונה אפשר יהיה לרדת לאחד האולמות ולחוש את החומר בפעולה הודות לסימנים שנוצרו בו כתוצאה מהמפגש עם המים.

כתובת: Castelo Sforzesco, Piazza Castelo.

Stark, חומר ומים (יח"צ)
Stark, תצורות מעניינות (יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...