שיתוף פעולה מתבקש (יח"צ)

מיזם מתבקש: צבע טרי וטולמנ'ס דוט מכניסות רוח רעננה לסביבה הביתית

שני המותגים המובילים באמנות ובעיצוב מציעים לאנשי מקצוע וחוביים לרכוש יצירות אמנות מקוריות ואיכותיות במחירים נגישים

במיזם המשותף לקבוצת צבע טרי, יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב, תל אביב, ולטולמנ׳ס דוט, יוצעו למכירה בכל סניפי הרשת ובחנות האונליין מאות יצירות אמנות מקוריות כחול-לבן, היצירות, בגדלים, סגנונות וטכניקות מגוונים ינועו בטווח מחירים רחב ועד 6,000 שקלים לכל היותר. המחירים הנגישים משקפים חזון משותף להציע אמנות איכותית לקהל הרחב. כל היצירות הן מקוריות ונושאות את תו האיכות של צבע טרי: חלקן המכריע יצירות חד פעמיות ויחידות (One of a kind) והשאר במהדורות מוגבלות מאוד.

יעל מאירי (יח"צ)

כל היצירות המוצעות למכירה במסגרת המיזם הן של בוגרי חממת האמנים העצמאים – המודל הייחודי והמצליח של יריד צבע טרי שחושף מדי שנה אמנים ואמניות מבטיחים, ונוצר על מנת להוות פלטפורמה משמעותית לאמנים ולאמניות להתפרנס מכשרונם. מלאכת האוצרות המדויקת, ששמה דגש על מגוון, נעשתה מתוך מאות רבות של הגשות מבוגרי החממה לדורותיה. כך למשל, מוצעות יצירות של אמנים שהשתתפו ביריד צבע טרי הראשון, שזכו מאז בפרסים יוקרתיים ונכללים באוספים חשובים, לצד אמנים שנחשפו לקהל ולשדה האמנות רק ביריד האחרון. 

קייט פריזליס (יח"צ)

יצירות האמנות יוצעו למכירה בכל סניפי טולמנ'ס דוט, כשהן משולבות לצד פריטי העיצוב. זאת במטרה להציג את האמנות כחלק מסביבת החיים הביתית ולהדגים כיצד היא משתלבת בה. לצד האפשרות לרכוש אמנות בכל הסניפים, מאות יצירות נוספות יוצעו לרכישה ישירה אונליין באתר טולמנ'ס דוט, במטרה לאפשר לכל אחד ואחת לרכוש אמנות בלחיצת כפתור. הודות לשיתוף הפעולה יוצעו באתר דוט תכנים המעניקים מדריכים וכלים לקונים, על מנת לסייע בבחירת היצירות המתאימות ולהעניק ידע נוסף על האמנות ועל תהליכי החשיבה והיצירה העומדים מאחוריה. בכך מעמיק המיזם את החוויה האמנותית ומאפשר לקהל הישראלי להשתייך לתרבות העכשווית העשירה, גם אם אין ברשותו ניסיון קודם בקניית אמנות.

חיה שפס אבטליון (יח"צ)

"הבחירה להיכנס לתחום האמנות היא טבעית" אומרת שירלי שוורץ, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בטולמנ'ס. "החזון שלנו מדבר על חינוך לתרבות עיצוב ואנחנו שמחים לתת במה רחבה לאמנים ומעצבים מקומיים. בעקבות בשורת ההנגשה של האמנות הן ברמת ערוצי ההפצה, הבחירות האוצרותיות ורמת המחיר אנחנו מצפים לפגוש הרבה לקוחות שיכניסו בפעם הראשונה אמנות לבית או למשרד". יפעת גוריון, מנהלת אמנותית ואוצרת ראשית של קבוצת צבע טרי, מצטרפת אל שוורץ וומרת שאמנות טובה נכנסת ללב ויוצקת לכל חלל ובית את האופי הייחודי לו, אישיות משלו ונשמה. "אם בחממות ירידי צבע טרי אנחנו מגלות ומציגות את הדור הבא של האמנות הישראלית, הפלטפורמה המשותפת עם טולמנ'ס תציג את התפתחותם והישגיהם של אותם אמנים שסומנו בתחילת דרכם, לצד אמני מיטב הגלריות בשדה המקומי".

אמנות ועיצוב (יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...